וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "זה בלתי ייאמן, שיחקתי פה ב-1999 והנה אני חוגג ב-2019"

הטניסאי השוויצרי חגג את הזכייה בטורניר מיאמי: "זה כל כך משמעותי בשבילי, אני מאושר". איזנר, שסבל מכאבים: "הייתי מפסיד גם ככה"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
ממשיך לשבור שיאים. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר זכה אמש (ראשון) בטורניר מיאמי עם 1:6, 4:6 מול ג'ון איזנר בגמר. זה היה התואר ה-101 בקריירה של השוויצרי ובסך הכול ה-28 שלו מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. פדרר הוא הטניסאי הראשון ב-2019 שזוכה בשני תארים בסבב ה-ATP (זכה גם בדובאי) ושבר רצף של 19 זוכים שונים השנה. המאזן של פדרר במשחקי גמר במיאמי עומד על 1:4 כשההפסד היחיד שלו בגמר היה מול אנדרה אגאסי ב-2002. מאז הוא זכה בטורניר ב-2005 (ניצח בגמר את רפאל נדאל), 2006 (מול איבן ליוביצ'יץ'), 2017 (נגד נדאל) וכמובן ש-2019 ומל איזנר. כמו כן, פדרר עומד על מאזן של 1:16 במשחקי גמר מול טניסאים אמריקאים.

שיאני הזכיות בטורניר מאסטרס 1,000:
1. רפאל נדאל - 33
2. נובאק דג'וקוביץ' - 32
3. רוג'ר פדרר - 28
4. אנדרה אגאסי - 17
5. אנדי מארי - 14
6. פיט סמפראס - 11

פדרר מחזיק במאזן הטוב ביותר ב-2019 עם 2:18, שזה זהה לחלוטין לזה שהיה לו בשנה שעברה וקצת פחות טוב מזה שהיה לו ב-2017, אז עמד על 1:19 אחרי 20 המשחקים הראשונים של השנה.

עוד בנושא:

רוג'ר פדרר זכה בטורניר מיאמי עם 1:6, 4:6 מול ג'ון איזנר בגמר

ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי מקבל טיפול ברגל. AP
הכאבים ופדרר הכריעו אותו. איזנר/AP

"פתיחת המשחק הייתה חלומית מבחינתי", אמר פדרר אחרי המשחק, "איזה שבוע שזה היה בשבילי. אני כל כך מאושר עכשיו. זה בלתי ייאמן. שיחקתי כאן בפעם הראשונה ב-1999 והנה אני כאן ב-2019. זה כל כך משמעותי בשבילי. אני חושב שהייתי ברור מאוד בצורה בה אני רוצה לשחק, אז אני חושב שזה עזר לי אבל תמיד יותר חשוב שאתה מצליח גם להוציא את התכנית שלך לפועל.

"הצלחתי לזכות ברוב הנקודות מאחורי ההגשה שלי וזה היה חשוב מאוד כי הדברים צריכים לעבוד לך כמו שצריך על ההגשות שלך מול איזנר. אני יכול להיות מרוצה מאוד, גם מהמשחק שלי אחרי הגשות וגם בהחזרות ולכן אני כל כך שמח שהצלחתי להפיק תצוגה כזו בגמר. בשביל זה אני מתאמן ולשחק כך באופן עקבי עוזר לרמה שלך לעלות ככל שהטורניר מתקדם. זה היה המשחק הכי טוב שלי ואני נרגש מאוד".

איזנר, שנאלץ לעבור טיפול ברגל בפיגור 4:3 במערכה השנייה וצלע במשחקונים הבאים, אמר: "מתישהו במהלך המערכה הראשונה התחלתי להרגיש כאבים ברגל וזה לא עבר. זה רק הלך והחמיר. זו הרגשה נוראית כי אתה בודד שם במגרש ואין לך חברים לקבוצה להתחבא מאחוריהם. שיחקתי נגד השחקן הטוב בכל הזמנים באווירה מדהימה והרגל שלי הרגה אותי. לא שהייתי מנצח במשחק בכל מקרה, בוא נבהיר את זה, אבל אני חושב שהייתי יכול לעשות את המשחק מעניין יותר וכיפי יותר. רוג'ר היה טוב מדי. בחמשת המשחקונים הראשונים הייתי בסדר. שום דבר לא הטריד אותי והוא הרג אותי. אז התחילו הכאבים. אני מקווה שזה לא משהו רציני מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully