וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה במיאמי בפעם הרביעית בקריירה שלו

השוויצרי ניצח 1:6, 4:6 את ג'ון איזנר, שסבל מפציעה ברגל במהלך המערכה השנייה, והשלים זכייה בתואר ה-101 בקריירה

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
התואר ה-101 של פדרר/AP

רוג'ר פדרר זכה הערב (ראשון) בטורניר מיאמי בפעם הרביעית בקריירה שלו והראשונה מאז 2017. השוויצרי, המדורג חמישי בעולם, ניצח 1:6, 4:6 את אלוף השנה שעברה ג'ון איזנר (9) בגמר תוך 62 דקות והשלים זכייה בתואר ה-101 בקריירה המפוארת שלו. איזנר נפצע במהלך המערכה השנייה ברגלו וצלע במשחקונים האחרונים כשהוא מתקשה ללכת בכלל וחובט כדורים די נוחים החוצה. עצוב לראות שמשחק כל כך חשוב מוכרע בסופו של דבר כשאחד מהשחקנים לא במיטבו.

פדרר השיג שלוש שבירות כבר במערכה הראשונה ונראה היה שלאיזנר אין תשובות מול הגיוון והיכולות האדירות של המאסטרו השוויצרי. המערכה השנייה דווקא הייתה שקולה עד שבמצב של 3:4 לזכות פדרר, איזנר ביקש טיפול רפואי כיוון שסבל מפציעה ברגל. לאחר מכן הוא התקשה מאוד כאמור ובסופו של דבר גם נשבר בפיגור 5:4.

זה היה הגמר הכי מבוגר ב-35 שנות הטורניר כשפדרר הוא בן 37 ואיזנר בין 33. זה גם היה המפגש הראשון בין השניים מאז נובמבר 2015, אז איזנר ניצח בסיבוב השלישי מאסטרס פריס. זה היה המפגש השני ביניהם בגמר כשהפעם שעברה הייתה בגמר מאסטרס אינדיאן וולס ב-2012, אז פדרר ניצח. זו גם הייתה הפעם האחרונה שפדרר פגש בגמר טניסאי אמריקאי. השוויצרי שיפר את המאזן שלו מול אמריקאים במשחקי גמר ל-1:16 כשההפסד היחיד שלו היה דווקא במיאמי, בשנת 2002 לאנדרה אגאסי האגדי.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
זה עדיין מתוק כמו הראשון. פדרר/רויטרס
ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. AP
חבל שלא היה יכול לתת 100% עד הסיום. איזנר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully