וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: איינטרכט פרנקפורט ניצחה 0:3 את שטוטגרט ועלתה למקום הרביעי

צמד של קוסטיץ' (45 ו-64) ושער של יוביץ' (84) סידרו לנשרים ניצחון ליגה חמישי ברציפות ואת המקום שמוביל לאלופות. שאלקה ניצחה 0:1 את האנובר

פיליפ קוסטיץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט עם סבסטיאן האלר. GettyImages
קוסטיץ' חוגג/GettyImages

המחזור ה-27 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה שאלקה סוף סוף לחזור לנצח עם 0:1 קריטי מבחינתה מול האנובר. לאחר מכן איינטרכט פרנקפורט הצליחה לעלות אל המקום הרביעי עם 0:3 ביתי ומרשים מול שטוטגרט.

איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט 0:3

נראה שהעונה הנהדרת של הנשרים יכולה להוביל אותם עד לליגת האלופות. הקבוצה של אדי הוטר עלתה אל המקום הרביעי עם 49 נקודות, שתיים יותר מבורוסיה מנשנגלדבאך המדרדרת וכרגע היא זוכה בכרטיס היקר לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. כל השערים של פרנקפורט היו תוצרת סרביה: פיליפ קוסטיץ' כבש את השניים הראשונים (45 ו-64) ולוקה יוביץ' כבש את ה-16 שלו בליגה העונה בדקה ה-84 אחרי בישול יפה של דני דה קוסטה. לפרנקפורט זה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, בהם היא מחזיקה במאזן שערים של 2:13. השוואבים, מנגד, נותרו במקום ה-16 שמוביל למבחני הישרדות.

סואט סרדאר שחקן שאלקה. AP
סואט סרדאר חוגג שער יקר מפז/AP

האנובר - שאלקה 1:0

תשעה משחקים ברציפות בכל המסגרות לא הצליחו הרויאל בלוז להשיג ניצחון. הפעם האחרונה ששאלקה חוותה את טעמו של ניצחון הייתה אי שם ב-6 בפברואר וגם זה היה בגביע מול פורטונה דיסלדורף. בליגה זהו ניצחון ליגה ראשון של הכחולים מאז 20 בינואר וכמובן שגם ניצחון הבכורה של הוב סטיבנס, שהחליף על הקווים את דומניקו טדסקו. השער של האורחת הגיע בדקה ה-39 אחרי שבנז'מן סטמבולי העביר כדור רוחב לסואט סרדאר, שהסתובב ובעט יפה לפינה הרחוקה. בעקבות הניצחון, הגדילה שאלקה זמנית את הפער שלה מהמקום ה-16 שמוביל למבחנים לשש נקודות, האנובר תקועה עמוק עמוק במקום האחרון עם 14 נקודות בלבד, 11 מתחת למקום שמבטיח עונה נוספת בבונדסליגה וכנראה תחזור לליגת המשנה בעוד שבעה מחזורים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully