וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עם 20 נקודות יתרון בפסגה אחרי 0:1 בטולוז

קיליאן אמבפה כבש את שערו ה-27 העונה בליגה וקירב את קבוצתו לאליפות השמינית. ליל נחלצה מפיגור 2:0 תוך שש דקות וניצחה 2:3 בנאנט

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מוקדמות יורו 2020

פריס סן ז'רמן שמרה הערב (ראשון) על פער 20 הנקודות בפסגת הליגה הצרפתית והתקרבה לאליפות השמינית שלה, לאחר שניצחה 0:1 בטולוז משער של קיליאן אמבפה. עוד לפני כן במחזור ה-30: ליל השנייה ביצעה מהפך מדהים מ-2:0 ל-2:3 על נאנט תוך שש דקות, קון נחלצה מהמקום האחרון עם 0:1 מפתיע במונאקו, פאולו סוזה רשם תיקו שני כמאמן בורדו (0:0 באמיין) וניס של פטריק ויירה ניצחה 0:1 בדיז'ון.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
המרדף אחרי ליאונל מסי נמשך. קיליאן אמבפה חוגג/רויטרס

טולוז - פריס סן ז'רמן 1:0

מוליכת הליגה הצרפתית אספה עוד שלוש נקודות בדרך לזכייה באליפות השמינית בתולדותיה. למרות חסרונם של ניימאר, אדינסון קבאני, תומא מונייה, דני אלבס, אנחל די מריה ויוליאן דראקסלר הפצועים, לפריס סן ז'רמן יש עדיין את קיליאן אמבפה. אחרי פסילת שער של מרקיניוס בעזרת ה-VAR במחצית הראשונה והצלה של אלפונס אראולה בצד השני מול נגיחה של יאיא סאנוגו, מלך שערי הליגה השתלט על הרמה מצד ימין של תילו קהרר ובעט כדור חד אל הרשת בדקה ה-74. אמבפה כבר עם 27 כיבושים בעונת השיא שלו, ממשיך במרדף אחרי ליאונל מסי בקרב על נעל הזהב.

רפאל לאאו שחקן ליל כובש מול נאנט. רויטרס
נתן את האות למהפך. רפאל לאאו כובש/רויטרס

נאנט - ליל 3:2

קאמבק נדיר של המדורגת שנייה, עם שלושה שערים תוך שש דקות, מנע ממנה הפסד שני ברציפות. אחרי מחצית מאופסת, הקהל בבוז'ואר קיבל חמישה שערים תוך רבע שעה. ולנטן אסריק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-55 וקאליפה קוליבאלי נגח את השני של נאנט בחלוף שתי דקות, אבל ליל לא ויתרה. רפאל לאאו נכנס כמחליף וצימק בדקה ה-63, ניקולא פפה השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-67 ואחרי עוד שתי דקות גם בישל לג'ונתן במבה שגלגל לרשת החשופה והשלים את המהפך. נאנט יכולה הייתה להשוות, אבל אסריק בעט את הפנדל השני שלו מעל השער בדקה ה-85. ליל שוב עם ארבע נקודות מעל ליון השלישית, נאנט במקום ה-15 ושמונה נקודות מעל הקו האדום.

לאונרדו ז'ארדים מאמן מונאקו. GettyImages
הרצף שלו נעצר. לאונרדו ז'ארדים/GettyImages

מונאקו - קון 1:0

אחרי שבעה משחקים ללא הפסד מאז חזרתו של לאונרדו ז'ארדים לעמדת המאמן, הרצף של מונאקו נעצר דווקא על ידי קון, שחגגה ניצחון בכורה ב-2019 ואחרי 11 מחזורים בהם לא ניצחה. אנזו קריבלי הפתיע בנגיחה בדקה ה-23 אחרי הרמה של פייסל פאז'ר מצד שמאל, וכל הניסיונות של רדאמל פלקאו וחבריו להשוות נעצרו אצל בריס סמבה. קון קפצה מהמקום האחרון למקום ה-18 שמוביל למבחנים, מונאקו מעליה עם שבע נקודות יותר.

עוד באותו נושא

שטרסבורג זכתה בגביע הליגה אחרי 1:4 בפנדלים על גנגאן

לכתבה המלאה

משחקים נוספים

אמיין - בורדו 0:0

דיז'ון - ניס 1:0
לניס: פייר לס מלו (60), פלוריאן סמאריטנו מדיז'ון הורחק (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully