וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שטרסבורג זכתה בגביע הליגה אחרי 1:4 בפנדלים על גנגאן

אחרי 120 דקות מאופסות בגמר בליל, גנגאן החמיצה שני פנדלים וראתה את יריבתה מניפה את גביע הליגה בפעם הרביעית בהיסטוריה. ליגה: באלוטלי כבש צמד, אבל מארסיי סיימה ב-2:2 מול אנז'ה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על משחקי מוקדמות יורו 2020

אחרי חמש זכיות רצופות של פריס סן ז'רמן, קבוצה אחרת הניפה הערב (שבת) את גביע הליגה הצרפתי וזו שטרסבורג, שניצחה 1:4 בפנדלים את גנגאן בגמר משעמם שבו לא נכבשו שערים ב-120 דקות. במשחק הליגה היחיד הערב, מארסיי שמטה יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2 ביתי מול אנז'ה, מה שהשאיר אותה במרחק של שמונה נקודות מהמדורגת שלישית ליון, שניצחה אמש 0:1 בראן.

שחקני שטרסבורג מניפים את גביע הליגה 2019. רויטרס
ב-2011 בליגה החמישית, ב-2019 עם תואר. שחקני שטרסבורג מניפים/רויטרס

שטרסבורג - גנגאן 1:4 בפנדלים (0:0 ב-120 דקות)

כמעט 50 אלף צופים הגיעו לאצטדיון בליל כדי לחזות בגמר המפתיע, בסיומו שטרסבורג חגגה תואר ראשון מאז 2005 והבטיחה מקום בשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית. גנגאן, שהדיחה את פריס סן ז'רמן ברבע הגמר וניצחה שלוש פעמים בפנדלים בדרך לגמר, נכשלה הפעם מהנקודה הלבנה. אלכסנדר מנדי החמיץ את הבעיטה הראשונה של גנגאן, השוער בינגורו קמארה עצר את הפנדל השלישי של רוני רודלן ולעומת זאת שטרסבורג דייקה בכל ארבע הבעיטות שלה, כשהמחליף ליונל קארול התכבד בפנדל המכריע. שטרסבורג, שב-2011 הורדה לליגה החמישית בגלל פשיטת רגל, השלימה את הקאמבק שלה עם זכייה רביעית בגביע הליגה. גנגאן תנסה לפחות להימנע מירידה.

שחקני שטרסבורג עם גביע הליגה 2019. רויטרס
יש גם כרטיס לאירופה. שחקני שטרסבורג/רויטרס

מארסיי - אנז'ה 2:2

מריו באלוטלי חגג צמד ראשון במדי מארסיי, אבל גם זה לא הספיק כדי להשיג ניצחון בסטאד ולודרום ולצמק את הפער מהמקום השלישי לשש נקודות. לוקאס אוקמפוס בישל לאיטלקי בדקה הרביעית והוסיף עוד אסיסט בדקה ה-16 כשבאלוטלי בעט כדור חד מ-16 מטרים, ומארסיי נראתה בדרך הבטוחה לניצחון. אלא שכאן ה-VAR נכנס לפעולה ואנז'ה קיבלה שני פנדלים, אותם ניצל תומא מנגאני בדקות 36 ו-76. בונה סאר המקומי הורחק בגלל עבירה גסה בדקה ה-79.

שחקני מארסיי מריו באלוטלי, פלוריאן תובאן חוגגים. רויטרס
לפחות הוא ממשיך לספק את הסחורה. מריו באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully