וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: המהפך "בזכות בכר", שהר "עוד יסיים כמלך השערים", אוגו יספוג קנס כבד

31.3.2019 / 8:02

סגנית המוליכה החדשה זקפה את המחצית השנייה האיכותית מול חדרה לזכותו של המאמן, והחמיאה לחלוץ שכבש צמד. אוגו יעמוד לוועדת משמעת

יוסי ציפקיס

בווידאו: חגיגות האליפות של מכבי תל אביב

עיקרי הדברים

- בבאר שבע זוקפים את המהפך מול חדרה לזכות ברק בכר
- גם בן שהר זוכה לשבחים: "עוד יסיים כמלך השערים"
- אוגו צפוי לספוג קנס כבד

seperator

בהפועל באר שבע משוכנעים שהשינוי שחל אתמול (שבת) במחצית השנייה בניצחון 1:4 על הפועל חדרה נזקף לזכות ברק בכר. המאמן ערך אסיפה מאוד נוקבת בהפסקת המשחק כשקבוצתו היתה בפיגור 0:1 ונראתה רע מאוד במשך 45 דקות. "אני לא יודע איזו קבוצה צריכה לסיים עם כרטיס לאירופה דרך הליגה ואיזו קבוצה שומרת את עצמה למשחק הגביע שלה", אמר בכר לשחקנים בחדר ההלבשה באצטדיון בנתניה בהפסקה כשהוא מתכוון לכך שדווקא הפועל חדרה שהיתה צריכה לשמור על עצמה לקראת משחק הגביע שלה מחרתיים מול מכבי נתניה בחצי הגמר נראתה כמי שהרבה יותר מעניין אותה הליגה, ואילו שחקניו נראו כמי ששומרים את עצמם למפעל שהם מזמן כבר לא חלק ממנו.

"אני מאוד מאוכזב מאיך שנראינו במחצית הראשונה", הוסיף בכר מול השחקנים. "דווקא הקבוצה שיש לה על מה לשחק ושצריכה להבטיח כרטיס לאירופה, לא הופיעה". בכר היה משוכנע שאחרי הדברים שלו יבוא השינוי והוא אכן הגיע בדמות צמדים של בן שהר ונייג'ל האסלביינק. בבאר שבע פרגנו לשהר: "הוא עבר פרקי זמן מאוד קשים העונה של החמצות מסמרות שיער, אבל הוא לא שכח להבקיע", אמרו במועדון. "הנתון שמלמד על המחוייבות שלו ועל הרצון לעזור לקבוצה זה נתון המרחק שהוא עושה בכל משחק. בתור חלוץ בן שהר רץ הכי הרבה בקבוצה והברכה שלו הגיעה עם שני השערים הנהדרים האלה שהוא כבש. בסוף בן יסיים את העונה הזו כמלך השערים".

עוד בנושא

הפועל באר שבע מחקה פיגור, הביסה 1:4 את חדרה ועלתה למקום השני
ברק בכר: "עשינו את המהפך כמו גדולים". מחמאות לבן שהר ואוהד לויטה

עוד באותו נושא

ברק בכר: "עשינו את המהפך כמו גדולים". מחמאות לבן שהר ואוהד לויטה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע בן שהר חוגג. שלומי גבאי
גם בן שהר סחט מחמאות/שלומי גבאי

בבאר שבע מאוד מרוצים שהשיגו שני ניצחונות בשני המשחקים בתחילת הפלייאוף כששניהם נערכו בחוץ. "נכנסנו לכושר טוב ולמומנטום חיובי. אנחנו רוצים את המקום השני ואת הכרטיס לאירופה. יש על מה להילחם", חידדו אמש במועדון.

בתוך כך, אמור לעמוד ג'ון אוגו לוועדת משמעת והוא צפוי לספוג קנס כבד מהקבוצה בגין העובדה שנתפס כשהוא נוהג בגילופין. חאתם עבד אלחמיד צפוי לחזור להתאמן, אך ייקח לו זמן עד שיחזור לשחק. ברק בכר שוב העדיף לתת לבן תורג'מן על חשבון אורן ביטון. בכר אמר על כך: "הגיע לבן תורג'מן להמשיך לשחק. זה לא אומר שלא אתן לאורן ביטון לשחק בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully