וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו את המהפך כמו גדולים". מחמאות לבן שהר ואוהד לויטה

30.3.2019 / 18:01

מאמן הפועל באר שבע התייחס לשינויים שהובילו ל-1:4 על חדרה ופרגן לחלוץ ולשוער. ניסו אביטן: "אולי המשחק הכי מוזר שאימנתי"

הפועל באר שבע ביצעה הערב (שבת) מהפך במשחק החוץ מול הפועל חדרה, ניצחה אותה 1:4 באצטדיון בנתניה ועלתה לראשונה העונה למקום השני, לפחות באופן זמני. האלופה היוצאת צברה שש נקודות מתוך שש בפלייאוף העליון והפעם קיבלה את השערים בצורת צמדים של בן שהר והמחליף נייג'ל האסלביינק. הפועל חדרה, שהובילה משער של לוסיו, תנסה לשכוח כמה שיותר מהר מהמשחק הזה, לפני חצי גמר הגביע מול מכבי נתניה שייערך ביום שלישי.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. שלומי גבאי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום/שלומי גבאי

ברק בכר נשאל מה הביא למהפך: "זה הלך קשה עד הדקה ה-70 אבל היינו חייבים לשנות כי לא היה מחץ. צריך לקחת סיכונים, וזה התפקיד שלי, לשנות שיטה, לעשות חילופים. לא תמיד זה עובד, היום זה עבד, גם האסלביינק, גם אוחנה. כל משחק יש חומר למחשבה. אני שמח לעשות מהפך כזה. היה לחץ, וכשאתה בפיגור קשה לתפקד, אבל עשינו את זה כמו גדולים. יש סיפוק מאוד גדול אבל השחקנים הם אלה שעושים את השינוי, הם אלה שהביאו את הלחץ והאגרסיביות והחזרה הטובה להגנה".

על בן שהר, שממשיך לכבוש: "יותר מזה, במשחקים האחרונים הוא רץ יותר מכולם, הוא עובד קשה, נותן את הגולים, ולמרות ההחמצה הוא הצליח לכבוש עוד שניים, הרבה בזכות העבודה שלו". ומה עכשיו? "כל משחק הוא בפני עצמו", טוען בכר, "צריך גם לזכור את המחצית הראשונה הפחות טובה וצריך להבין למה. צריך ליהנות מהניצחון. כרגע אנחנו מקום שני, וצריך להישאר שם". על ההחלטה לפתוח עם אוהד לויטה בהרכב: "יש תחרות טובה, אלה החלטות קשות, בין שוער שהיה טוב בנבחרת וכל הכבוד לו, ובין שוער שהיה טוב אצלנו".

בן שהר, שסיפק החמצה גדולה ולאחר מכן פיצה על כך עם שער הראשון מבין שניים שהעלו אותו לראש טבלת המבקיעים יחד עם אלירן עטר (12 כל אחד), סיכם: "תמיד אתה יודע שיגיע המצב הבא כחלוץ. רצתי, עבדתי, חיכיתי לכדור הזה, ואני שמח שזה הגיע. היינו בפיגור, לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, כמה שדיברנו לפני זה על לבוא חזקים ואגריסיביים. בשנייה באנו, עבדנו, ובסוף ניצחנו וזה הכי חשוב. עבודה קשה מביאה ברכה, אני שמח שזה בא לידי ביטוי בגולים וגם בבישול לנייג'ל. עברנו תקופות קשות בחודשים האחרונים, עכשיו אנחנו מתייצבים וזה מגיע לנו".

על כך שלא זומן לנבחרת ישראל בצמד המשחקים האחרונים אמר החלוץ: "כל שחקן רוצה להיות בנבחרת, במיוחד כשהייתי בסגל בעבר, אבל יש חלוצים מצוינים. הזמן שלי יגיע, אני בטוח".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. שלומי גבאי
"צריך להישאר במקום השני". ברק בכר/שלומי גבאי

ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה: "משחק מאוד מוזר, אולי הכי מוזר שאימנתי. פער כזה בין התוצאה למה שקרה על המגרש... זה מאכזב מאוד. אנחנו יכולים לבוא בטענות לעצמנו. יש לנו משחק מאוד חשוב בעוד שלושה ימים ונגיע אליו מוכנים. המעמד עצמו ירים את השחקנים באופן טבעי, לא רצינו להגיע אליו ככה, אבל אמרתי כבר בעבר שאין קשר בין משחק כזה לאחר. אני מקווה שיגיע היום שיתייחסו בכבוד גם לחדרה. לירן ליאני שופט מצוין, אבל אני חושב שטיפה רחמנות על הפועל באר שבע חרצה את גורל המשחק. אני חושב שיש טעם לפגם שחצי הגמר ישוחק באצטדיון של נתניה עם הקהל שלה, אבל לא שאלו אותי".

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. שלומי גבאי
לא רצה לקיים את חצי הגמר בנתניה. ניסו אביטן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully