וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הביסה 1:4 את רומא באולימפיקו, 0:1 ללאציו על אינטר בסן סירו

ניצחונות חוץ בקרבות הצמרת: המדורגת שנייה לא התחשבה בראניירי, מילינקוביץ' סאביץ' העלה את לאציו למקום החמישי עם שערו הראשון ב-2019

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מוקדמות יורו 2020

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית נחתם הערב (ראשון) עם שני משחקי צמרת בין הקבוצות שרוצות להשיג את הכרטיסים לליגת האלופות: רומא הובסה 4:1 על ידי נאפולי השנייה וראתה את יריבתה לאציו חולפת על פניה ועולה למקום החמישי עם 0:1 יוקרתי בסן סירו על אינטר.

דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
דריס מרטנס וחבריו חוגגים/רויטרס

רומא - נאפולי 4:1

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עם ניצחון שמרחיק אותה עשר נקודות מאינטר השלישית, לפחות באופן זמני, בעוד רומא מסתבכת מאוד כשהיא רק שישית עם 47 נקודות, שתיים יותר מלאציו - לה יש שני משחקים חסרים. לא רק שהג'אלורוסי בסכנה לא להגיע לליגת האלופות, אלא שבקצב הנוכחי גם הליגה האירופית בסכנה גדולה. קלאודיו ראניירי עם הפסד שני בשלושת משחקי הליגה מאז שמונה לתפקיד.

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה. סימונה ורדי הכניס לארקדיוש מיליק, שהסתובב על המקום ובעט נהדר פנימה את ה-0:1. רומא הצליחה לחזור לפני הירידה לחדרי ההלבשה במחצית. פטריק שיק הוכשל ברחבה על ידי אלכס מרט. דייגו פרוטי בעט מהנקודה הלבנה פנימה וקבע 1:1. נאפולי עלתה ליתרון שוב בדקה ה-50 כשבעיטה של דריס מרטנס נבלמה, אבל הכדור הגיע לחוסה קאייחון, שהעביר כדור רוחב אל הבלגי שדחק מול שער ריק פנימה את ה-1:2. סימונה ורדי הוסיף את השלישי בדקה ה-55 אחרי מסירת רוחב של פביאן רואיז וזה כבר 1:3. אמין יונס נכנס כמחליף בדקה ה-74 והצליח לכבוש כעבור שבע דקות אחרי חולמנות בהגנה הרומאית.

עוד באותו נושא

מואיז קן סידר ליובנטוס 0:1 על אמפולי, טעות של דונארומה עלתה למילאן בהפסד

לכתבה המלאה
קלאודיו ראניירי מאמן רומא. רויטרס
שלושה משחקים על הקווים, שני הפסדים. קלאודיו ראניירי/רויטרס

אינטר - לאציו 1:0

בהיעדרם של מאורו איקרדי ולאוטרו מרטינס, הנראזורי המאותגרים התקפית לא הצליחו לכבוש במשחק הצמרת ופספסו הזדמנות להמשיך במומנטום מה-2:3 בדרבי ולהגדיל את הפער ממילאן לשש נקודות בקרב על המקום השלישי. לאציו, לעומת זאת, חגגה ניצחון שני רצוף, דילגה על פני היריבה העירונית רומא עד למקום החמישי ורחוקה רק שלוש נקודות מהכרטיס לליגת האלופות. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' כבש שער ראשון ב-2019, כשנגח פנימה בדקה ה-12 אחרי הרמה של לואיס אלברטו. הניסיונות של מתאו פוליטאנו וקייטה באלדה לא הניבו שוויון, ניצחון חוץ ראשון ללאציו בסן סירו מאז דצמבר 2015.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקן לאציו כובש מול אינטר. רויטרס
שער חשוב למאבק על ליגת האלופות. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' נוגח לרשת/רויטרס

משחקים נוספים

פארמה - אטאלנטה 3:1
לפארמה: ז'רביניו (8). לאטאלנטה: מריו פשאליץ' (24), דובאן ספאטה (75, 90+4)

פיורנטינה - טורינו 1:1
לפיורנטינה: ג'ובאני סימאונה (7), לטורינו: דניאלה באזלי (34)

פרוזינונה - ספאל 1:0
לספאל: פרנצ'סקו ויקארי (13)

בולוניה - ססואולו 1:2
לבולוניה: אריק פולגאר (68 בפנדל), מתיאה דסטרו (96). לססואולו: ז'רמי בוגה (92)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully