וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': סטטוס קוו בדרום בין כפר קאסם להכח, אום אל פאחם משייטת ללאומית

מוליכת הדרום כפר קאסם גירדה 0:1 בקרית גת, הכח עמידר נותרה צמודה אליה עם 0:3 באזור. בצפון: אום אל פאחם פירקה 0:5 את טבריה ופתחה פער של 10 נקודות בפסגה

המחזור ה-26 בליגה א' יצא היום (שישי) לדרך, כאשר בדרום המוקד היה כמובן המאבק בין הכח עמידר רמת גן למ.ס. כפר קאסם על המקום הראשון. בצפון, אום אל פאחם המשיכה בטיול שלה לליגה הלאומית.

שוער מ.ס. כפר קאסם, צליל חתוכה. שלומי גבאי
שמר על שער נקי. צליל חתוכה שוער כפר קאסם/שלומי גבאי

מחוז דרום

המאבק על המקום הראשון והכרטיס ללאומית בין מ.ס. כפר קאסם להכח עמידר רמת גן נמשך עם ניצחונות של השתיים שהותירו אותן צמודות בפסגה (כפר קאסם ראשונה עם הפרש שערים עדיף).

הקבוצה של איסמעיל עמאר גירדה 0:1 בחוץ על עירוני קרית גת ונותרה בקושי בפסגה בזכות מלך שעריה יוסי אסאייג שכבש את שער הניצחון בדקה ה-39.

להכח עמידר רמת גן זה הלך קל יותר עם 0:3 קליל באזור. סתיו זלאייט כבש את הראשון בדקה ה-40. מוטי אוחיון הכפיל (71) ושרון גורמזנו קינח בדקה ה-88.

תוצאות נוספות:

בית"ר נורדיה - מכבי יבנה 2:2
שמשון כפר קאסם - הפועל מחנה יהודה 0:4
מכבי שעריים - בית"ר כפר סבא 0:3
אדומים אשדוד - מכבי קביליו יפו 1:1

seperator

מחוז צפון

הפועל אום אל פאחם ממשיכה בטיול שלה לליגה הלאומית והיום היא פשוט התעללה בעירוני טבריה עם 0:5 מוחץ בחוץ. תימור אביטן היה גיבור הניצחון הזה עם שלושער גדול (10, 24 ו-37) עוד במחצית הראשונה. מועמר קראקרה (57) הוסיף, חאג'י יחיא חתם (65) והורחק לאחר מכן (74). אום אל פאחם הגדילה את הפער בפסגה לעשר נקודות על פני באקה אל גרבייה שהפסידה 3:2 מול הפועל כפר כנא משער של מוחמד קנאוותי בדקה ה-90.

תוצאות נוספות:

הפועל אסי גלבוע - עירוני נשר 3:0
מכבי צור שלום - מ.ס. טירה 2:2
הפועל מגדל העמק - מכבי קרית אתא 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully