וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבוכה של ברצלונה: איך פרטי חוזה של שחקן הגיעו לאספניול?

מזכ"ל היריבה העירונית שותף בתכתובת המיילים בין בארסה לנציגיו של איליאש. אספניול פעלה בהגינות. והדליפה את הסיפור

יוטיוב

בווידאו: מיטב ביצועיו של איליאש מוריבה

בישראל עדיין זוכרים למכבי חיפה את "פרשת הפקס" ושיתופו שלא כחוק של וואליד באדיר, אבל מסתבר שטעויות של עובדי מועדון קורות גם ברמות הגבוהות ביותר, למשל ברצלונה (או ריאל מדריד ופרשת דניס צ'רישב).

איליאש מוריבה בן ה-16 נחשב לאחד היהלומים הנוצצים ביותר במחלקת הנוער של ברצלונה ואחרי שקבוצות אנגליות התחילו להתעניין בו, בברצלונה מיהרו להיכנס עם נציגיו למו"מ על חוזה חדש.

אחרי כמה סבבים של שיחות, נראה היה שהצדדים הגיעו לסיכום וב"אל מונדו דפורטיבו" מיהרו לדווח ש"אחרי חודשים של שיחות, יש סיכום. חידוש החוזה נסגר והחתימה הרשמית תיעשה בימים הקרובים".

בין המחלקה המשפטית של ברצלונה לנציגיו של השחקן הוחלפו מיילים אחרונים עם פרטי החוזה, אלא שמישהו במועדון הפאר שלח בטעות את החוזה ללא אחר מאשר מזכ"ל אספניול. בשורות היריבה העירונית הופתעו מאוד לקבל את פרטי החוזה המדויקים של אילאיש, אבל נהגו בהגינות יחסית והודיעו לברצלונה על הטעות. לברצלונה וגם לעיתון "אס" שפרסם את הסיפור.

איליאש שנולד בגינאה והגיע לברצלונה בגיל צעיר, משחק בעמדת הקשר המרכזי ומושווה לפול פוגבה. השבוע, בגיל 16 וחודשיים, הוא רשם הופעת בכורה בנבחרת הנערים של ספרד, אבל נפצע במהלך הניצחון 0:2 על יוון וגמר את העונה.

אילאש מוריבה, שחקן קבוצת הנוער של ברצלונה. GettyImages
השוואת לפול פוגבה. איליאש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully