וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: נובאק דג'וקוביץ' הודח, ניק קיריוס סיפק את "מכת הטורניר", קילל, נענש והפסיד

עוד יום טיפוסי לאוסטרלי, שהדהים את הקהל עם מכה וירטואוזית, התעמת עם אוהד והפסיד לצ'וריץ' 4:6, 6:3, 6:2. באוטיסטה אגוט שוב הדיח את המדורג 1 בעולם

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
הגשם עצר אותו. נולה/AP

אחרי הזכייה באוסטרליה, נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לדעוך: המדורג 1 בעולם בדרך כלל אוהב את הטורנירים בארה"ב, אבל אחרי שלא הצליח להעפיל לרבע הגמר באינדיאן וולס, הוא הודח הלילה (רביעי) עוד לפני רבע הגמר גם בטורניר מיאמי, אחרי שנוצח 1:6, 7:5, 6:3 על ידי המדורג 25 רוברטו באוטיסטה אגוט. הספרדי פתח רע, אבל ניצל את הפסקת הגשם כדי לבצע מהפך גדול, ולמעשה זה הניצחון השני ברציפות של הספרדי על דג'וקוביץ', אחרי שכבר גבר עליו בחצי גמר טורניר דוחא (הסרבי עדיין מוביל מולו 3:7). עבור דג'וקוביץ' זה הפסד ראשון אי פעם במיאמי אחרי שניצח במערכה הראשונה (הגיע למשחק במאזן 0:41).

הטניסאי הספרי רוברטו באוטיסטה אגוט. AP
ניצחון נהדר. אגוט/AP
הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. רויטרס
שבר מחבט, רב עם אוהד, קילל והבריק. קיריוס/רויטרס

האלוף המכהן ג'ון איזנר עלה לרבע הגמר במיאמי אחרי שגבר 6:7 (5), 6:7 (3) על קייל אדמונד, אבל שוב כוכב היום במיאמי היה ניק קיריוס, הטניסאי האוסטרלי הכישרוני, שלצד כמה מכות מרהיבות ויוצאות דופן סיפק גם עוד תקרית לרזומה, כשקילל אוהד, ונענש בהורדת נקודה שעלתה לו במשחקון.

קיריוס, שגם במשחקו הקודם בטורניר היה מעורב בתקרית עם אוהד, הפסיד למדורג 11 בורנה צ'וריץ' 4:6, 6:3, 6:2, כשהשבירה השנייה של הקרואטי במערכה המכרעת מגיעה מהנקודה שהורדה לקיריוס. עוד לפני כן האוסטרלי ספג אזהרה אחרי שניפץ את המחבט (וזרק אותו לקהל). מצד שני, לצד הצד הפחות סימפטי שלו, קיריוס גם סיפק נקודה מרהיבה, עם מכה בין הרגליים, שגרמה גם לשדרים וגם לקהל להריע לו.

"אנשים שמשלמים כסף לראות אותי צועקים לי דברים מגוחכים, ואני לא אשלים עם זה", הסביר קיריוס מדוע צעק לעבר אוהד "פאק יו" ונענש על ידי השופט, "אני על המגרש שעתיים ו-20 דקות, ואז מישהו צועק לי 'קדימה, שחק כבר טניס'. אני לא מוכן לקבל את זה, אז אמרתי לו 'פאק יו'. אולי זה לא ראוי, אבל באותו הזמן, בלהט הרגע, זה לא מה שאתה רוצה לשמוע".

צ'וריץ' יפגוש ברבע הגמר את הקנדי העולה פליקס אוגר אליאסים, שניצח את המדורג 17 ניקולוז באסילשווילי 6:7 (4), 4:6, והפך לשחקן הראשון שעולה מהמוקדמות ומגיע לרבע הגמר מאז גיז'רמן קאנאס ב-2007.

עוד באותו נושא

מיאמי: ניק קיריוס שוב הסתבך ונתן עוד הצגה, תרתי משמע

לכתבה המלאה

נשים

אנט קונטבייט שמה קץ לריצה המרשימה של הטיוואנזית קוטלת הענקיות שיי סו ווי עם ניצחון 6:3, 2:6, 5:7 בדרך לחצי הגמר. הטייואנזית בת ה-33 הדיחה את המדורג 1 נאומי אוסקה ואת קרוליין ווזניאקי, בטרם נעצרה מול האסטונית המדורגת 21, וזאת על אף שכבר הוליכה 0:4 במערכה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully