וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני אובריאנט: "אנחנו מקצוענים, נמשיך להילחם עד הסוף"

26.3.2019 / 8:31

אחרי הניצחון על נס ציונה ("קבוצה עם כוח אש וגארדים מצוינים"), מכבי תל אביב מתפנה להכרעות ביורוליג: "הכל יכול לקרות"

ONE

מכבי תל אביב פתחה אמש (שני) פער של משחק בראשות טבלת ליגת העל בזכות ניצחון ביתי 74:86 על עירוני נס ציונה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס הייתה רחוקה מלהרשים, אבל אחרי 35 דקות צמודות, יצאה לריצת 0:17 בדרך לניצחון. אלכס טיוס קלע 21 נקודות ב-25 דקות, במה שהיה אחד המשחקים הטובים שלו העונה.

"נס ציונה קבוצה מצוינת", סיכם ג'וני אובריאנט שקלע 10 נקודות ב-16 דקות, "יש לה כוח אש מצוין, במיוחד הגארדים. ידענו שצריך להגביל את הקליעה שלהם, אבל הם פתחו נהדר. במחצית השנייה נכנסנו למשחק, היינו יותר אגרסיביים ויצאנו עם הניצחון".

מכבי תל אביב תחזור היום להכנות למשחק היורוליג נגד גראן קנאריה ביום חמישי, במחזור הלפני אחרון בעונה הסדירה של היורוליג. הצהובים לא תלויים בעצמם, אבל יודעים שכדי לעלות לפלייאוף, הם חייבים לנצח את הספרדים (ושבוע לאחר מכן את פנרבחצ'ה). "אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק, לא דואגים לגבי מה שאומרים. אנחנו מקצוענים ורוצים להמשיך להילחם, אי אפשר לדעת מה יקרה במשחק הזה", אמר אובריאנט.

גראן קנאריה אמנם הדהימה את אולימפיאקוס בשבוע שעבר, אבל נחשבת לאחת מהקבוצות החלשות ביורוליג, בעיקר במשחק חוץ. אתמול היא הובסה בליגה הספרדית 99:85 על ידי אנדורה.

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב עם אלכס טיוס. דני מרון
חייבים ניצחון. טיוס ואובריאנט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully