וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל ספגה שער ראשון אי פעם מפנמה וסיימה ב-1:1 מביך

לוקאס פאקטה כבש שער בכורה במדי הסלסאו, אבל הפנמים השוו ספק מעמדת נבדל וחגגו תוצאה היסטורית בדרגאו. קאסמירו נעצר בקורה, ניימאר צפה מהיציע

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על מנצ'סטר סיטי

אחרי הפסדה המביך של נבחרת ארגנטינה 3:1 לוונצואלה, גם ברזיל לא הצליחה לנצח משחק ידידות פשוט על הנייר וסיימה הערב (שבת) ב-1:1 מול פנמה בדרגאו בפורטוגל. הסלסאו ניצחו בכל חמשת המפגשים הקודמים בין הנבחרות, עם הפרש שערים מצטבר של 0:18, אבל הפעם ספגו לראשונה מהיריבה שרשמה הופעת בכורה בגביע העולמי בקיץ האחרון ולא השיגו הכרעה. ארמנדו קופר ממכבי פתח תקוה שיחק 82 דקות בהרכב של פנמה.

לוקאס פאקטה שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער בכורה. רויטרס
שער ראשון במדי הנבחרת. לוקאס פאקטה/רויטרס

ניימאר הפצוע נכח ביציע הכבוד בפורטו וראה את טיטה מעניק הופעת בכורה למגן השמאלי אלכס טלס באצטדיון הביתי שלו ובמרכז ההגנה עוד שחקן של פורטו, הבלם אדר מיליטאו שיעבור בקיץ לריאל מדריד. לוקאס פאקטה פתח לראשונה בהרכב, ובהופעתו השלישית במדי הסלסאו גם חגג שער בכורה. זה קרה בדקה ה-32, אחרי הרמה של קאסמירו אותה המשיך קשר מילאן מהאוויר אל הרשת, עם עזרה קלה מהשוער הפנמי. אלא שהתגובה לא איחרה להגיע. ארבע דקות לאחר מכן, כדור חופשי של דייויס מצא את הראש של אלפרדו מצ'אדו, שהיה ספק בנבדל ונגח כדור קשתי לחיבורים של אדרסון.

עוד באותו נושא

משנכנס אדר: מיליטאו חולם להפוך לבלם הטוב בעולם בריאל מדריד

לכתבה המלאה
ניימאר הפצוע (שני מימין) צופה במשחק של נבחרת ברזיל. רויטרס
לא מרוצה. ניימאר ביציע/רויטרס

הפנמים כמעט השלימו מהפך מדהים בדקה ה-49, אבל אדרסון סיפק הצלה נהדרת. שתי דקות לאחר מכן, ריצ'רליסון נעצר בקורה ובהמשך גם פאקטה החמיץ הזדמנות להשלים צמד. טיטה שלח את אברטון, גבריאל ז'סוס ופליפה אנדרסון בניסיון להשיג הכרעה, אבל האוטובוס של פנמה חנה היטב ברחבה ואפשר רק לקאסמירו לנגוח לקורה ולהיעצר על ידי השוער לואיס מחיה. הישג גדול לחוליו דלי ואלדס האגדי, שחקן פריס סן ז'רמן ומלאגה בעבר, שאחיו ארמנדו שיחק בבית"ר תל אביב.

אדולפו מצ'אדו שחקן נבחרת פנמה עם מאמנו חוליו דלי ואלדס. רויטרס
שער היסטורי. אדולפו מצ'אדו עם מאמנו חוליו דלי ואלדס/רויטרס
אלכס טלס שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
הופעה ראשונה ועוד באצטדיון הביתי. אלכס טלס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully