וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: זאיון וויליאמסון כיכב בניצחון דיוק וכעת מצפה לו משוכה גבוהה, תרתי משמע

הכוכב סיפק 25 נק' ב-62:85 על צפון דקוטה סטייט. בסיבוב השני יפגוש את השחקן הגבוה במכללות, שהבטיח: "עלי הוא לא יטביע"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: ההופעות הכי טובות ב-NBA העונה

כשנפצע מול צפון קרוליינה מוקדם יותר העונה, קיים היה חשש שמא זאיון וויליאמסון יחמיץ את טורניר ה-NCAA. אלא שאחד הכוכבים הגדולים ביותר שידע כדורסל המכללות בעשור האחרון התאושש בזמן והלילה (בין שישי לשבת) אף הצליח לעלות בקלילות לסיבוב השני, כשדיוק שלו הביסה את צפון דקוטה סטייט 62:85.

וויליאמסון המלהיב סיים עם 25 נקודות ב-12 מ-16 מהשדה, וקיבל סיוע בעיקר מהכוכב הנוסף של דיוק, אר ג'יי בארט, שסיפק 26 נקודות ו-14 ריבאונדים. הכוכב השלישי קאם רדיש היה שקט יחסית, עם 12.

"אני זוכר שראיתי את טורניר המכללות כילד ואמרתי לעצמי שאני רוצה להיות חלק ממנו", אמר זאיון. "לפני המשחק, כשישבתי בחדר המלון, אמרתי לעצמי - 'אני באמת כאן'. זה היה מאוד מלהיב. המטרה העיקרית שלי היא לזכות באליפות, פחות אכפת לי מפרסים אישיים".

שחקן מכללת דיוק זאיון וויליאמסון. רויטרס
כל העיניים עליו. זאיון וויליאמסון/רויטרס

בסיבוב הבא תפגוש דיוק את המדורגת תשיעית UCF, בשורותיה משחק השחקן הגבוה ביותר במכללות, טאקו פול, סנטר בגובה 2.28 מ'. "לא אתן שזאיון יטביע עלי", אמר היום. "קשה מאוד להטביע עלי, וזה פשוט לא הולך לקרות. הוא לא הולך להכניס אותי לאחת מקלטות הביצועים שלו".

* אם להוציא את וויליאמסון מהתמונה, השחקן המלהיב ביותר בטורניר הוא ככל הנראה ג'ה מוראנט, הרכז הסנסציוני של מכללת מורי סטייט. בסיבוב הראשון סיפק 17 נקודות, 16 אסיסטים ו-11 ריבאונדים מול מארקט, וכעת מצפה לו מפגש עם פלורידה סטייט של לאונרד המילטון. "הוא אחד השחקנים הכי יוצאי דופן שראיתי", אמר מאמן היריבה. "הוא מזכיר שחקנים מפעם, כאלה שיכולים לקלוע אבל גם אוהבים ליצור הזדמנויות עבור החברים שלהם לקבוצה. חבר'ה כמו נייט ארצ'יבלד, כמו מג'וק ג'ונסון".

עוד באותו נושא

קפיצה מטאורית: סיפורו של כוכב מכללת מארי סטייט ג'ה מוראנט

לכתבה המלאה

שימו לב כמה גבוה טאקו פול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully