וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבוסה שתעלה בהדחה מוקדמת? אולימפיאקוס ובלאט הושפלו מול גראן קנאריה

היוונים הובסו 90:67 בספרד והגדילו משמעותית את הסיכוי לאבד את המקום השמיני ביורוליג. צסק"א גברה על פנר, ניצחון דרמטי לבאיירן

המחזור ה-28 ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים. ראשונות עלו צסק"א ופנרבחצ'ה לקרב ענקיות, שהסתיים בניצחון של הראשונה. לאחר מכן באיירן מינכן רשמה ניצחון דרמטי, ואנדולו אפס הבטיחה את המקום הרביעי.

קורי היגינס, צסק"א מוסקבה. M. Serbin, CSKA Basket, אתר רשמי
התעורר בדיוק בזמן. קורי היגינס/אתר רשמי, M. Serbin, CSKA Basket

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה 68:70

הקרב על המקום הראשון נפתח מחדש, בערך: בזכות הניצחון התקרבה צסק"א למרחק של ניצחון אחד בלבד מפנר המוליכה, ומצד שני גם הטורקים יוצאים עם בשורה מעודדת, אחרי שסל של קוסטאס סלוקאס על הבאזר צימק את ההפרש לשתי נקודות - שתיים פחות מההפרש לטובתם בסיבוב הקודם באיסטנבול, מה שייתן להם עדיפות במקרה של מאזן זהה.

אחרי משחק צמוד לכל אורכו, הכל התנקז לדקות הסיום: קורי היגינס התחמם עם שבע הנקודות האחרונות של צסק"א כולל שלשה גדולה 25 שניות לסיום, ומנגד פנר רשמה שתי החטאות עונשין מכריעות: האחת של ניקולו מלי במצב של שוויון 50 שניות לסיום, והשנייה של עלי מוחמד במינוס שתיים, כשנותרו 18 שניות על השעון. למזלה של פנר, שניצחה בשני המשחקים הקודמים במוסקבה, סלוקאס נתן להם חצי נחמה על הבאזר. וויל קלייברן סיים כקלע המוביל של הרוסים עם 18 (לצד 8 ריבאונדים), כוכב המשחק קורי היגינס סיים עם 15, ויחד הם חיפו על יום חלש של נאנדו דה קולו, שסיים עם 5 נקודות בלבד. מנגד, ניקולה קאליניץ' (17 ו-7 ריבאונדים) ועלי מוחמד (15) בלטו.

גראן קנאריה - אולימפיאקוס 67:90

התפרקות מוחלטת של החבורה של דיוויד בלאט, שעוד עלולה לעלות להם בכרטיס בפלייאוף. במחזור הקודם נראה היה שהיוונים חוזרים למסלול עם ניצחון משכנע על באיירן, אבל הערב היכולת הדלה מהמשחקים שלפני כן חזרה בגדול, וזה הסתיים בהשפלה גדולה. המחצית הראשונה עוד הייתה יחסית סבירה, ובסיומה בלאט העניק ראיון מבודח ברוחו של גרג פופוביץ', אבל הרבע השלישי היה גרוע ביותר, והספרדים רק הגדילו את התבוסה. מרכוס אריקסון הוביל את המנצחת עם 24 נקודות, ובצד השני רק בריאנטה וובר (13 נקודות, אבלגם 7 איבודים) ואקסל טופאן (12) הופיעו.

בלאט עשה גרג פופוביץ'

שחקני אפס אנאדולו, שיין לארקין (ימין), דואוש בלבאי. דני מרון
יתרון הביתיות הובטח. שחקני אנדולו חוגגים/דני מרון

באיירן מינכן - ברצלונה 71:73

סל ניצחון של פטרי קופונן על הבאזר, מול האקסית, ערבב מחדש את הקלפים ונתן לבאיירן להמשיך לחלום על מקום בפלייאוף. עוד לפני היתה דרמה לא קטנה: ולדימיר לוצ'יץ' העלה את באיירן לפלוס שלוש 10 שניות לסיום, תומא הרטל צימק לשתיים מהקו, ניהאד ג'דוביץ' קלע אחת, החטיא את השנייה וראה את אותו לוצ'יץ' מבצע עבירה מטופשת שאפשרה ליאקה בלאזיץ' להשוות מהעונשין, אבל אז הגיע קופונן, שגם סיים כקלע הבולט של הגרמנים לצד דווין בוקר (14 נקודות כל אחד). את בארסה הוביל אנטה טומיץ' עם 13, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

בודוצ'נוסט - אנדולו אפס 91:84

הטורקים מבטיחים את המקום הרביעי ואת יתרון הביתיות בפלייאוף, בין היתר בזכות ההפסד של ברצלונה. לפני כן הם עשו את המוטל עליהם עם ניצחון די נוח, שהושג בזכות 18 נקודות ו-6 של ואסיליה מיציץ' ו-16 של טיבור פלייס. אדווין ג'קסון (17) וגוגה ביטאדזה הכישרוני (16) בלטו בשורות המונטנגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully