וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצ'לסי: התלבטות לגבי עתידו של סארי, דאגה רבה מהעונה הבאה

חלק מאנשי ההנהלה של הבלוז רוצים שהאיטלקי יישאר עד סוף העונה, אחרים מעדיפים שיעזוב מיד. הכנות ל'עונה פיננסית' בשנה הבאה

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על צ'לסי

ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח אתמול (שני) על כאב ראש רציני בהנהלת צ'לסי. חלק מאנשי הבלוז רוצים לראות את המאמן מאוריציו סארי נשאר עד תום העונה, בעוד שאחרים חוששים שהקבוצה לא תצליח להתברג ברביעייה הראשונה שמובילה לשלב הבתים של ליגת האלופות כל עוד האיטלקי על הקווים. בנוסף, מופעל על המועדון גם לחץ מהאוהדים, שאחרי ההפסד 2:0 לאברטון ביום ראשון רוצים לראות זעזוע בקבוצה.

בצ'לסי חשבו על האפשרות למנות במקום סארי את עוזר המאמן לשעבר ועוזר המאמן של נבחרת אנגליה בהווה, סטיב הולנד, כמחליף פוטנציאלי לטווח הקרוב. הבעיה: בזמן פגרת הנבחרות הוא יהיה עסוק בנבחרת אנגליה, וככל הנראה יבקש שלא לקבל את הג'וב אם אכן מדובר במשרה עד תום העונה בלבד.

שחקני צ'לסי גונסאלו היגואין, אדן הזאר מאוכזבים. רויטרס
במועדון מודאגים מהיום שאחרי אדן הזאר/רויטרס

הצרות בצ'לסי ממש לא נגמרות בעמדת המאמן. נכון להיום, צ'לסי לא תוכל לרכוש שחקנים בקיץ ובחלון ההעברות של ינואר 2020, זכר לעונש שהבלוז קיבלו מפיפ"א על החתמת שחקנים בינלאומיים מתחת לגיל 18 בצורה לא חוקית. במועדון מודאגים שאם הם לא ישיגו מקום ברביעייה הראשונה, לא יזכו בליגה האירופית וגם יאבדו בקיץ את הכוכב הגדול אדן הזאר, שצפוי לעבור לריאל מדריד, הם יהיו בדרך לעונה קשה מאוד בשנה הבאה.

הדאגה בבלוז היא שמלבד הזאר, שחקנים ברמה עולמית שנמצאים בסגל כמו וויליאן ואנגולו קאנטה ירצו לעזוב גם כן אחרי שיבינו שהקבוצה הולכת למה שמוגדר כ'עונה פיננסית'. בכל אופן, אם העונש מפיפ"א לא יבוטל, צ'לסי צפוייה להחזיר לא מעט מושאלים ולבנות בעונה הבאה סגל שיורכב בעיקר משחקני בית ומשחקי הסגל הקיימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully