וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי שיבח את לאוטרו מרטינס, קסייה התנצל אחרי ההשתוללות

מאמן אינטר הילל את החלוץ שכיכב ב-2:3 על מילאן. קסייה ניסה לתקוף את ביגליה על הספסל, גאטוזו: "זה יותר כואב לי מההפסד"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

באינטר לקחו אתמול (ראשון) נשימה ארוכה ועמוקה אחרי הניצחון 2:3 על מילאן בדרבי דלה מדונינה בסן סירו. ארבעה ימים לפני כן הנראזורי הודחו מהליגה האירופית על ידי איינטרכט פרנקפורט ואין משכך כאבים טוב יותר מניצחום על היריבה העירונית.

"אחרי שאתה רושם הופעה חלשה, מודח מטורניר וכולם יורדים עלייך, אתה חייב להתאושש במהירות", סיכם לוצ'יאנו ספאלטי, "היינו חייבים להסביר לעצמנו מה עשינו לא טוב נגד פרנקפורט, לתקן בזריזות את הגישה שלנו ולשכוח מהכל. היום ראיתי שהצלחנו לעשות את המעבר הזה".

ספאלטי שיבח את לאוטרו מרטינס שבמשחקים האחרונים תפס את מקומו של מאורו איקרדי המסוכסך. הארגנטינאי בישל וכבש בפנדל והמאמן אמר: "לאוטרו חזק, טכני ומלא ביטחון. פשוט צריך להסתכל לו בעיניים ולומר לו שהוא מסוגל לעשות הכל. מצאנו חלוץ צעיר שיכול לפתור לנו הרבה בעיות".

מאמן אינטר, לוצ'יאנו ספאלטי. רויטרס
"לאוטרו חזק, טכני ומלא ביטחון". ספאלטי/רויטרס

במילאן היו הרבה עצבים. פרנק קסייה זעם על הספסל אחרי שהוחלף ולוקאס ביגליה העיר לו על כך. השנהבי עוד יותר התעצבן, השתולל וניסה להגיע לעימות פיזי עם הארגנטינאי, לפני ששחקנים אחרים חצצו ביניהם. אחרי המשחק השניים התנצלו על התקרית וקסייה אמר: "הייתי מתוסכל, זה היה חלק מהאדרנלין של המשחק. הוצאתי את זה על לוקאס ואני מצטער. הוא מבוגר ממני ואני צריך ללמוד ממנו".

למרות זאת, באיטליה מספרים שהיחסים בין ביגליה לקסייה מתוחים כבר זמן רב ושאחרי שהארגנטינאי כבש שער ניצחון על קייבו, כולם בירכו אותו מלבד השנהבי. ג'נארו גאטוזו לא נשאר אדיש אתמול ואמר אחרי הדרבי: "ההפסד שהכי כואב לי היה לראות את ההתנהגות של קסייה ומה שקרה על הספסל. זה דבר שאני לא יכול לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully