וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור: "אחרי השער הכל התפרץ", אוחנה: "חיכיתי לרגע הזה"

17.3.2019 / 22:45

בלם וקשר הפועל באר שבע חגגו את חזרתם למגרשים ב-0:1 על מכבי נתניה. בכר על הפורטוגלי, שגם כבש את שער הניצחון: "הוא יוצא דופן"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע עברה שבת דרמטית במיוחד. היא השעתה את ג'ון אוגו על נהיגה בשכרות, ובלמה, חאתם עבד אלחמיד, עבר תאונת דרכים. היא רצתה לחייך לפחות על כר הדשא, וזה בדיוק מה שהיא עשתה הערב (ראשון) כשניצחה 0:1 בחוץ את מכבי נתניה במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון בליגת העל. מי שכבש את השער היחיד במשחק היה דווקא מיגל ויטור הפציע (58), שכבש לראשונה מאז דצמבר 2017 במשחק הליגה השלישי שלו העונה והראשון אחרי חודשיים וחצי. באר שבע חזרה למקום הרביעי, והיא במרחק שתי נקודות בלבד ממכבי חיפה השנייה.

הניצחון הזה חשוב במיוחד עבור מכבי תל אביב, שיודעת שניצחון על מכבי חיפה במחזור הבא יספיק לה כדי להבטיח את האליפות באופן רשמי. גם תיקו יספיק לצהובים, אם מכבי נתניה לא תנצח את בני יהודה.

מאמן באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום: "מחר יש לילדה שלי יום הולדת ואני מקדיש לה את הניצחון. מיגל ויטור? הוא יוצא דופן. הוא מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש וכואב לי על החוסר מזל שלו. גם היום הייתה התלבטות האם לשתפו אבל החלטנו שישחק. אם יש מישהו שיכול לחזור לרמתו הוא מיגל. יש לו חוזה גם לשנה הבאה. אנחנו צריכים לנצל את המומנטום שיצרנו ולהמשיך לנצח. ראינו קבוצה מתלהבת, זה משהו שהיה חסר לנו השנה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק טוב בפלייאוף ולייצר מאבק על הכרטיס לאירופה". על ג'ון אוגו, שהושעה אתמול: "הייתה עבירת משמעת, הגבנו. תהיה ועדת משמעת ונחליט בנושא".

שחקני הפועל באר שבע: ניב זריהן, מיגל ויטור, מרואן קבהא. יוסי ציפקיס
גיבור הערב של באר שבע. מיגל ויטור/יוסי ציפקיס

גיבור הערב, מיגל ויטור, חזר לשחק אחרי חודשיים וחצי וסידר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. הפורטוגלי אמר בסיום: "עכשיו הראש שלי מרוכז רק בלשחק. היה המון רגש בשער שהבקעתי. זאת הייתה שנה וחצי קשה מאוד אבל אחרי הגול הכל התפרץ. עבדתי קשה מאוד בחודש האחרון, ואני שמח להרגיש טוב ושהקבוצה ניצחה. הכל טוב עכשיו אחרי הפציעות, אני חוזר לכושר ועכשיו אני בריא".

שחקן נוסף שחזר לשחק אחרי כמעט 11 חודשים היה מיכאל אוחנה. הקשר נפצע באפריל 2018, ומאז נאלץ לעבור ניתוח ותהליך שיקום ארוך במיוחד. אוחנה, ששותף כמחליף ונכנס במקום ויטור, אמר: "עברתי תקופה לא קלה ומאתגרת. חיכיתי לרגע הזה, לשחק את המשחק שאני כה אוהב. אני רוצה לתרום לקבוצה. אני לא מסתכל האם אני יהיה זה שיביא את הקבוצה לאירופה. אני צריך לקבל דקות ולצבור כל דקה על מנת להחזיר את הביטחון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
מאמני מכבי נתניה סלובודן דראפיץ', שי ברדה. יוסי ציפקיס
"צריכים להילחם על המקום השני". סלובדן דראפיץ' עם שי ברדה/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר: "ידענו שיהיה משחק טקטי. כל טעות יכולה הייתה להכריע את המשחק ולצערנו אנחנו עשינו אותה. לא יצרנו יותר מדי מצבים. אנחנו נמצאים איפה שאנחנו צריכים להיות ואנחנו צריכים להתרגל להיות קבוצת צמרת. אנחנו צריכים להילחם על המקום השני. כיף לאמן את הילדים האלה בנתניה. אנחנו כרגע במקום השלישי וחייבים להמשיך לשחק טוב כדי לסיים במקום השני. יכול להיות שהיינו פחות אינטנסיביים. עשינו שינויים אבל היה לנו משחק גביע והיינו חייבים לעשות זאת. ננסה לקחת את הנקודות במשחקים הבאים. צריך לזכור שבכל זאת שיחקנו היום נגד האלופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully