וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: חאמס רודריגס כבש שלושער, באיירן מינכן בפסגה עם 0:6 על מיינץ

שישייה שנייה ברציפות לאלופה, שמקדימה את דורטמונד בזכות הפרש שערים. הקולומביאני כיכב עם שלישייה, דייויס הצעיר חגג שער בכורה. 0:1 לפרנקפורט על נירנברג, 1:3 לברמן בלברקוזן

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של מתן בכור על מנצ'סטר סיטי

המחזור ה-26 בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שישייה נוספת של באיירן מינכן, שהתאוששה מההדחה מליגת האלופות וחזרה לפסגה בזכות 0:6 ביתי על מיינץ. ורדר ברמן השיגה 1:3 משכנע בחוץ על באייר לברקוזן, איינטרכט פרנקפורט הצליחה להיצמד אל המקום הרביעי בזכות 0:1 ביתי מול נירנברג האחרונה.

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן חוגג שער. רויטרס
תשובה משולשת. חאמס רודריגס/רויטרס

באיירן מינכן - מיינץ 0:6

הבווארים הוציאו את העצבים לאחר ההפסד הביתי לליברפול וההדחה מליגת האלופות, וחגגו שישייה שנייה ברציפות בליגה וניצחון שישי רצוף. מלך השערים רוברט לבנדובסקי פתח את הסכר עם שערו ה-18 העונה, אחרי בישול של דייויד אלאבה מצד שמאל בדקה השלישית. אז נכנס לפעולה חאמס רודריגס, שאחרי הביקורות שספג לאחרונה סיפק שלושער נהדר - הראשון שלו מאז 2011, אז עוד שיחק בפורטו. הקולומביאני כבש לאחר הורדה יפה של לאון גורצקה בדקה ה-33, סובב בדקה ה-51 והקפיץ את השלישי שלו בדקה ה-55. קינגסלי קומאן כבש בתווך (39) ואת החגיגה חתם אלפונסו דייויס המחליף עם ריבאונד בדקה ה-70 ושערו הראשון בקבוצה הבוגרת. הקנדי הצעיר הפך ליליד 2000 הראשון שכובש עבור באיירן.

אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
יליד 2000 הראשון שכובש במדי באיירן. אלפונסו דייויס/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - נירנברג 0:1

הנשרים עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ובליגה זה הרביעי שלהם ברציפות. שער של הבלם האוסטרי מרטין הינטרגר בדקה ה-31 סידר לפרנקפורט שלוש נקודות יקרות מאוד, שצימקו את הפער שלה מבורוסיה מנשנגלדבאך הרביעית לנקודה אחת בלבד במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. נירנברג נותרה במקום האחרון עם 13 נקודות בלבד.

שחקני איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
שחקני פרנקפורט חוגגים שלוש נקודות חשובות מאוד/GettyImages

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 3:1

הירוקים עדיין ללא הפסד ב-2019, והפעם חזרו עם שלוש נקודות מביי ארנה ונקמו בלברקוזן על התבוסה 6:2 בסיבוב הקודם. מקס קרוזה היה גיבור המשחק עם צמד ובישול, במשחק שלישי רצוף בו הוא מוצא את הרשת. החלוץ ירה מזווית אלכסונית בסיום מתפרצת בדקה ה-13, בישל במתפרצת נוספת למילוט ראשיצה בדקה ה-37 וחתם בתוספת הזמן עם מהלך אישי נהדר והקפצה פנימה. לאון ביילי צימק עם כדור חופשי לחיבורים בדקה ה-75. ברמן גם השוותה את שיא המועדון עם 27 משחקי ליגה רצופים בהם כבשה - כמו שעשתה בין מאי 2004 לפברואר 2005. לברקוזן של פטר בוס נותרה במקום השישי עם 42 נקודות, רק שלוש יותר מברמן השמינית.

מקס קרוזה שחקן ורדר ברמן. GettyImages
שני שערים, יומיים לפני יום ההולדת ה-31. מקס קרוזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully