וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טורף בתוך הרחבה". האיום הכי גדול של סלובניה על ההגנה של ישראל

החלוץ אנדרז' שפוראר קורע רשתות עם 26 שערים העונה וצפוי לעבור בקיץ לליגה בכירה. המאמן קק ביצע שני שינויים בסגל

יוטיוב

נבחרת סלובניה מגבירה את ההכנות למשחק נגד ישראל ביום חמישי במסגרת מוקדמות יורו 2020 (חיפה, 21:45). המאמן מתיאז' קק יעמוד על הקווים של הנבחרת בפעם הראשונה מאז אוקטובר 2011 והוא כבר מגבש החלטות בנוגע להרכב. יחד עם זאת נותרו כמה שאלות פתוחות.

אחת מהשאלות נוגעת לסרט הקפטן. קק לא הכריז מי יענוד את הסרט ובמסיבת העיתונאים בה הכריז על הסגל, הסכים רק לומר ש"אני מצפה שיהיו לי בנבחרת 23 קפטנים". בסלובניה מעריכים שמי שיענוד את הסרט יהיה קשר אטאלנטה, יוסיפ איליצ'יץ', ששימש קפטן נגד בולגריה בליגת האומות. בנימין ורביץ' ובויאן יוקיץ' נשאו בתפקיד במשחקים האחרים במפעל.

שאלה נוספת לגביה קיימות תהיות, נוגעת לאיוש החוד. למרות שרוברט בריץ' מסנט אטיין נחשב לחלוץ הבכיר בסגל, מי שעשוי לפתוח בחוד הוא דווקא אנדרז' שפוראר. החלוץ בן ה-25 כבש אתמול את השער האחרון ב-1:4 של סלובן ברטיסלבה על סרד ויש לו 20 שערי ליגה ב-21 משחקים בסלובקיה.

שפוראר שכבש כבר 26 שערים בכל המסגרות, נמצא תחת מעקב של קבוצות בגרמניה ואיטליה וצפוי להימכר בקיץ תמורת סכום שנע סביב 4 מיליון יורו. מאמן סלובן ברטיסלבה, מרטין שבלה, אמר לאחרונה ש"אני מאושר שיש לי טורף כזה בתוך הרחבה" וביום חמישי הוא עשוי לשמש כאיום הגדול ביותר על ההגנה של אנדי הרצוג.

היום נערך שינוי אחד בסגל הסלובני. השוער השלישי מאטיץ קוטניק לא הצליח להתאושש מפציעה וגרגה סורצ'אן (מקבוצת גוריצה) זומן במקומו. בנוסף, אנדרז' סטרונה החליף את נייץ סקוביץ.

עוד בנושא:

ניר ביטון ואלחמיד מחוץ לסגל של ישראל, בן ביטון ודגני בפנים
אנדי הרצוג: "לא חושב שבישראל עדיין כועסים עלי בגלל 2001"

אנדרז' שפוראר, שחקן נבחרת סלובניה. AP
בכושר שיא. שפוראר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully