וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מ.ס. אשדוד דורשים מהקבוצה: פרסמו מי השחקן שחשוד במעורבות בהימורים

17.3.2019 / 15:50

נבדק חשד לפיו שחקן בקבוצה מעורב בהימורים על משחקיה, שחקנים זועמים: "אי אפשר להשאיר את זה ככה, במצב הזה כולם חשודים". בינתיים, לאור הירידה הצפויה: דן ביטון ויואב ג'רפי יימכרו

מנהלת ליגת העל

במ.ס. אשדוד מתכוונים לבדוק חשדות שהגיעו לראשי הקבוצה ולפיהם קיים במועדון שחקן שהיה לכאורה מעורב בהימורים על משחקי הקבוצה. יש לציין כי מדובר בחשדות ושמועות בלבד, אשר הגיעו לראשי המועדון וטרם הוחלט כיצד לנהוג עמם. מהקבוצה נמסר: "אנחנו לא מאמינים כי יש בינינו שחקן שמעורב במכירת משחקים או בהטייתם, אבל ננסה לבדוק את הנושא לעומק אם נקבל עוד עדויות לגבי העניין".

אפשרות עומדת בפני המועדון היא פנייה להתאחדות לכדורגל, שתערב את משרד החקירות וייצמן-יער שעובד איתה, או לחלופין לפנות באופן ישיר למשרד חקיורות על מנת שיבדוק את הדברים. רבים במועדון, וביניהם שחקנים הקבוצה, לא יודעים במה מדובר, וכך גם צמד המאמנים משה אוחיון ואבי בוחבוט שהופתעו לשמוע על כך, ובכל מקרה במועדון מקווים כי מדובר במידע שווא, מאחר שגם כך מצב הרוח במועדון בשפל לאור ירידת הליגה הצפויה.

הידיעה עוררה תסכול גדול באשדוד, ושחקנים בקבוצה דורשים לחשוף את שם השחקן אשר לכאורה חשוד בהטיית המשחקים. השחקנים זעמו על הפרסומים וטענו כי הם הופכים את כולם לחשודים ולכן הם מבקשים - אם אכן יש בידי המועדון מידע מבוסס - לחשוף במי מדובר, או לחלופין להוציא הודעה שתנקה את שמם וקובעת שלא דבק רבב בשום שחקן. אחד השחקנים אמר לוואלה! ספורט: "אי אפשר להשאיר את זה ככה באוויר, במצב הזה כולם חשודים. אם יש מידע אמין, צריך לפרסם במי מדובר, אחרת זה הופך את כולנו לאשמים".

אוהדי מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מחכים לעדכונים. אשדוד/מגד גוזני

כאמור, על אף שתיאורטית נותרו מספיק נקודות כדי להישאר בליגה, במ.ס. אשדוד יש כבר כאלה שמשלימים עם הירידה. אחרי התבוסה 5:1 אמש (שבת) להפועל תל אביב גם האופטימיים חסרי התקנה מודים כי מדובר בקבוצה הגרועה בתולדות המועדון - הרבה יותר גרועה מהקבוצה שירדה ליגה ב-2014/15.

ג'קי בן זקן אמר לפני כחודשיים לשחקנים שכל מי שיוריד את הקבוצה לליגה הלאומית "ייסע לטייל איתי" במקומות רחוקים בעונה הבאה בליגה הלאומית, אבל בפועל הוא כבר מכר את גדי קינדה לבית"ר ירושלים ואשדוד צפויה למכור בקיץ שני נכסים נוספים: דן ביטון ויואב ג'רפי. על אף היכולת החלשה של הקבוצה, לשניים צפוי להיות ביקוש בקיץ אם כי בן זקן ישאף רק למכירה ולא יסכים להשאלה.

ג'רפי זומן לנבחרת כשוער שלישי ויש עליו דעות טובות בכדורגל הישראלי ואילו ביטון מאוד מבוקש בבית"ר ירושלים ומועדונים נוספים. אם לא יהיו קבוצות שיסכימו לשלם לאשדוד את הסכומים שבן זקן ירצה עבור השניים, הם עשויים להיות בבעיה ולמצוא את עצמם בליגה הלאומית
.
משה אוחיון יוכל לאמן בליגה הלאומית גם ללא תעודת פרו אבל ספק אם באשדוד יטילו עליו את משימת החזרת הקבוצה לליגת העל.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב הביסה 1:5 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
משה אוחיון מנחם את יואב ג'רפי שוער מ.ס אשדוד. דני מרון
אוחיון מנחם את ג'רפי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully