וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מכבי חיפה, באר שבע ובית"ר השקיעו פי 3 מאיתנו ברכש"

17.3.2019 / 7:33

אחרי שכמעט הבטיח את האליפות, ולאדן איביץ' מאמן מכבי ת"א חושב קדימה ("חייבים להיות טובים יותר לקראת המפעלים האירופאים") וגם הגיב בזעם על הביקורת בעקבות הטיפול באייל גולסה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים:

- במכבי שוברים את הראש על חיזוק איכותי בלי לרכוש שחקנים

- איביץ' על פרשת גולסה: "הבאתי אנשי מקצוע איכותיים. מי שלא היה מתאים לדרכי, לא נשאר".

- ניקוליץ' כמעט התלבש. בני יהודה מטרידה את מכבי לקראת הגביע.

- נמצא השחקן הלויאלי ביותר למערכת, ארון שוינפלד.

- ברוח פורים, מי התחפש לדור מיכה?

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. שלומי גבאי
עדיין לא מרוצה. ולאדן איביץ'/שלומי גבאי

1. איביץ': "אנחנו חייבים להיות יותר טובים לקראת התחרויות באירופה"

לבטים גדולים במכבי תל אביב לקראת העונה הבאה. במועדון מודעים לכך שהקבוצה חייבת להתחזק ולהיות טובה הרבה יותר כדי להגיע לליגת האלופות או לפחות לליגה האירופית, אך יחד עם זה מודים כי זה לא יהיה פשוט להתחזק בשחקנים איכותיים במיוחד, נוכח בעיית הפייר פליי שתעיב גם בקיץ על ההכנות של הקבוצה לעונה הבאה ועל בניית סגל איכותי הרבה יותר. "אנחנו חייבים להיות יותר טובים לקראת התחרויות האירופאיות", הודה אמש המאמן ולדאן איביץ'. "העונה המטרה שלנו היתה רק הליגה כאן והגביע כי הודחנו מאירופה לפני שלב הבתים. לא יכולנו בקיץ לעשות העברות. לא יכולנו לרכוש שחקנים שיכולים לשדרג מאוד את הקבוצה והלכנו על השחקנים הצעירים והטובים שחזרו מהשאלות והם זכו לקרדיט בצדק".

"מכבי תל אביב השקיעה העונה ברכישת שחקנים את הסכום הנמוך ביותר מכל השנים האחרונות. מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים קנו שחקנים בסכומי כסף פי שלושה יותר גבוהים ממה שאנחנו שילמנו. הבעיה הזו תימשך גם בקיץ הקרוב". לשאלה האם זה בכלל אפשרי לייצר קבוצה יותר טובה בעונה הבאה לאור הבעיה שתימשך גם בקיץ הקרוב, אמר איביץ': "אני מאמין שאפשר לעשות קבוצה יותר טובה בעונה הבאה על אף כל המגבלות. גם כשבאתי בקיץ למכבי תל אביב האמנתי שנוכל לעשות עונה כזו טובה ועובדה שעשינו את זה. השחקנים הוכיחו שצדקתי והקרדיט מגיע להם".

עוד באותו נושא

איביץ' על העונה של מכבי תל אביב: "גם כשסיימנו בתיקו, הגיע לנו לנצח"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, אלי דסה, איתן טיבי, דניאל פרץ. קובי אליהו
ימשיך לראות משחקים מהיציע. איל גולסה, משמאל/קובי אליהו

2. פציעת גולסה? איביץ' תומך לגמרי בצוות המשקם שלו

במסיבת העיתונאים של יום חמישי האחרון, ולאדן איביץ' סירב להתייחס לניתוח שעבר אייל גולסה בברכו. "היות וחלקכם בתקשורת כתבו שיש ביקורת על האופן בו גולסה טופל, אז אני לא חושב שאני צריך עוד לדבר על הנושא הזה לעולם", ירה מאמן מכבי תל אביב בכעס. אתמול, כשהוא כבר יותר נינוח אחרי הניצחון על הפועל חדרה שמקרב אותו אל האליפות, איביץ' כבר דיבר על הנושא שעיצבן אותו מאוד. "אתם מאמינים שהייתי מביא מישהו למועדון אם הוא לא היה מקצוען?", שאל בתחילת דבריו נוכח אנשי הצוות שלו אותם הוא הביא וביניהם אנשי מקצוע שמטרתם לשקם שחקנים פצועים. "לא הבאתי אנשים למכבי תל אביב כי הם חברים שלי. יש לי חברים בנפרד מהכדורגל. האנשים שהבאתי למכבי הם מקצוענים. חברות זו חברות ומקצועיות זו מקצועיות".

"אין לכם הרי שום בעיה לבדוק בפאוק את האנשים האלה ולראות איך הם עבדו ומה הם תרמו ב-2016. או ב-2014. אני יודע מאיפה אחדים מכם קיבל את האינפורמציה על הפציעה של גולסה. הדובר סיפר לי מה נכתב וזה לא נכון. אני גם לא דיברתי נגד אנשים בתוך המועדון. היו אנשי מקצוע טובים במכבי תל אביב ונשארו טובים ומי שלא היה מספיק טוב לפי הדרך שאני מוצא לנכון, כבר לא איתנו".

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
כמעט נכנס לסגל. אורוש ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

3. אורוש ניקוליץ' כבר מתקדם. אמש היה השחקן ה-19

אורוש ניקוליץ' היה אתמול קרוב מאוד להיות בסגל של מכבי תל אביב למשחק. איביץ' לקח אותו למלון אבל בסופו של דבר הוא היה השחקן ה-19 בסגל שנופה ברגע האחרון. ניקוליץ' אמור להיות בסגל במשחק נגד מכבי חיפה בעוד שבועיים שאמור להיות משחק האליפות. איביץ' הזהיר כבר עתה מהמשחק הזה. "אם נחשוב על החגיגות בתום המשחק, אנחנו נפסיד את המשחק", אמר הסרבי. במכבי תל אביב גם בטוחים שמשחק חצי גמר גביע המדינה מול בני יהודה יהיה קשה מאוד. אמש צפו בקבוצה בבני יהודה מנצחת בחיפה והזהובים כזכור גם עשו צרות גדולות למכבי תל אביב במחזור הקודם. "נהיה חייבים להרים את הרמה בחצי הגמר מול בני יהודה, אחרת זה עלול להיגמר לא טוב".

שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, ארון שוינפלד חוגגים. שלומי גבאי
עושה את המקסימום במינימום דקות. ארון שוינפלד אתמול/שלומי גבאי

4. שוינפלד הבקיע והצהיר: "למרות הדקות המעטות, רוצה להישאר"

אם היה דבר מרגש אתמול במשחק מבחינת מכבי תל אביב זה היה השער של ארון שוינפלד. מעבר לעובדה כי שוינפלד לא מרבה להבקיע ובעיקר לא שערים מחוץ לרחבה, החלוץ הגבוה גם לא מרבה העונה לשחק. אתמול הוא נהנה מפציעה של צ'יקו אופוואדו וסוף סוף קיבל מנה משמעותית של דקות משחק אפילו שנכנס רק כמחליף.

"זו הרגשה נהדרת להבקיע. עבר הרבה זמן מאז השער האחרון שלי", אמר שוינפלד. "הייתי נרגש. אי אפשר לתאר את תחושת הבקעת שערים. כל החיים הם עליות וירידות. הקבוצה עשתה עונה מופלאה ואני מרגיש פה טוב אפילו שאני לא משחק הרבה. זה חלק מלהיות מקצוען. הקבוצה תמיד במקום הראשון מבחינתי ואני במקום השני. אני אוהב את הקבוצה ורוצה להישאר בה גם בעונה הבאה. יש כאן אווירה טובה עם צוות אימון מצוין. ברור שאני רוצה לשחק יותר אבל אני לא מאלה שיעשו בעיות כשהם לא משחקים".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. שלומי גבאי
היכולת הטובה במכבי סללה את דרכו לנבחרת. יונתן כהן/שלומי גבאי

5. רגע לפני הנבחרת, יונתן כהן יודע: "זו היתה החלטה נכונה להתעקש על הישארות במכבי"

ארבעה שחקני מכבי תל אביב שיחקו מולה אתמול במדי הפועל חדרה. חביב אוחיון, עדן קארצב, אליאל פרץ ואילון אלמוג. כולם אמורים להתחיל את האימונים עם מכבי תל אביב בקיץ ואולי מישהו מהם ישאר לעונה הבאה. מי שהתעקש בקיץ שעבר להישאר במכבי תל אביב ולא לצאת לעוד עונה של השאלה הוא יונתן כהן שמוכיח את עצמו ומראה שהוא צדק בהחלטה שלו. אתמול ברוח פורים הוא התחפש לדור מיכה ובישל את שני השערים של מכבי תל אביב. "זו היתה החלטה נכונה להישאר במכבי תל אביב", אמר כהן בתום המשחק. "האמנתי בעצמי ולראיה עשיתי את זה". כהן יצטרף השבוע לסגל נבחרת ישראל. "מרגש מאוד הזימון לנבחרת. חלום ילדות של כל שחקן". על כך שמכבי תל אביב מתקשה לנצח באחרונה, אמר כהן: "אין משחק קל בליגה. אנחנו באים מוכנים ומנצחים וזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully