וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' על העונה של מכבי תל אביב: "גם כשסיימנו בתיקו, הגיע לנו לנצח"

16.3.2019 / 18:43

הצהובים עשויים לחגוג אליפות מול מכבי חיפה, איביץ' מזהיר מאופוריה: "אם אתה חושב על מה יקרה אחרי המשחק, לא תנצח". אביטן: "שיחקנו מול היריבה הכי איכותית בישראל"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב ממשיכה בדהרה שלה לאליפות ראשונה אחרי שלוש שנים, ואולי המילה "דהרה" לא מתאימה ליכולת שהפגינה היום (שבת) הקבוצה בחלק מדקות המשחק, אבל בסופו של דבר הצהובים גברו 0:2 על הפועל חדרה, הגדילו את הפער בפסגה, ואם מכבי נתניה לא תיקח שש נקודות בשני המשחקים הבאים שלה (מול באר שבע ובני יהודה) - ניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה במחזור הבא (עוד שבועיים) יספיק לה לזכייה באליפות.

עוד בנושא
בזכות שני גולים מצוינים: מכבי תל אביב גברה 0:2 על הפועל חדרה
בבכורה של ה-VAR: ברשת קוטלים את מערכת השיפוט

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, מאור קנדיל רוקד. שלומי גבאי
אוטוטו החגיגות הרשמיות/שלומי גבאי
שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, ארון שוינפלד חוגגים. שלומי גבאי
יש מה לחגוג/שלומי גבאי

כצפוי, המאמן ולאדן איביץ' לא מרוצה מהיכולת של חניכיו. "זה ניצחון חשוב מאוד", אמר מאמן האלופה שבדרך, "לא שיחקנו את הכדורגל הכי טוב אבל לקחנו את הנקודות. אנחנו צריכים להשתפר בהרבה נקודות ובעיקר ללמוד מהמחצית הראשונה החלשה.

איביץ' נשאל על האליפות הקרבה, ואמר: "אם אנחנו רוצים לנצח במשחק הבא אנחנו צריכים לשחק יותר טוב כדי לזכות באליפות ולשנות את המנטליות. אנחנו צריכים למצוא את הסיבות למה אנחנו משחקים כמו ששיחקנו במחצית הראשונה. כל משחק הוא חשוב, לאו דווקא המשחק הבא. כל משחק הוא קשה בפלייאוף העליון כי אנו משחקים מול קבוצות חזקות וטובות. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה".

על המשחק הבא מול מכבי חיפה: "אנחנו צריכים להתעורר, ולחשוב על המשחק ולא על שום דבר אחר. זו הדרך לנצח. אם אתה חושב על מה יקרה אחרי המשחק, זו לא הדרך". על הרגע שבו הרגיש שהאליפות של קבוצתו אמר: "אין רגע בעונה שבו אני חשבתי לעצמי שהאליפות שלנו אבל ניצחנו 21 משחקים, ומתוך 6 תוצאות תיקו שלנו, לדעתי הגיע לנו לנצח בעוד 4 משחקים לפחות, ככה שהתוצאות מאוד ברורות".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. שלומי גבאי
מגיע לו, מגיע להם. איביץ'/שלומי גבאי

מנגד, ניסו אביטן מאמן חדרה הודה בסיום: "שיחקנו מול היריבה הכי איכותית בכדורגל הישראלי. הצלחנו לצמצם פערים בהרבה דקות בעזרת טקטיקה טובה. לצערי זה לא הספיק היום. על החלטת ה VAR אמר אביטן בחיוך: "לנו היה ברור שההחלטה הראשונה תהיה נגד חדרה".

ומה לגבי חביב אוחיון? "חביב הוא שוער מצוין עם הרבה פוטנציאל, יש לנו שלושה שוערים בכירים", אמר אביטן, "אוסטין נח היום וחביב יקבל את הצ'אנסים שלו בהמשך הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully