וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי נאבקת על קוודרופל למרות שערוריית השיפוט, גווארדיולה: "זה מדהים"

סיטי עלתה לחצי גמר הגביע אחרי מהפך אדיר מול סוונסי במשחק גדוש בפיקנטריה, השדרנים זעמו על השיפוט, גווארדיולה יודע מה הניצחון האמיתי של קבוצתו

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

מנצ'סטר סיטי עלתה אתמול (שבת) לחצי גמר הגביע אחרי ניצחון 2:3 על סוונסי ושמרה על חלום הקוודרופל, במשחק שכלל גם קאמבק הרואי, וגם שתי שערוריות שיפוט. סיטי, הקבוצה הלוהטת של הממלכה, פתחה רע ונקלעה לפיגור 2:0, אבל שלושער של סרחיו אגוארו הוביל אותה למהפך וניצחון, ששוב חשף את האופי של הקבוצה של פפ גווארדיולה.

עוד בנושא
אגוארו הוביל מהפך מ-2:0 ל-2:3 של מנצ'סטר סיטי על סוונסי
הפתעה באנגליה: וולבס הדיחה את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לחצי גמר הגביע
ראשון באנגליה: ליברפול חייבת לחזור לנצח בחוץ, ברייטון תעפיל לחצי הגמר?
ליגיונרים: לפני משחקי נבחרת ישראל, תומר חמד כבש במדי ק.פ.ר

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו חוגג. רויטרס
איזו עונה אדירה לקון. אגוארו/רויטרס

המשחק כלל לא מעט פיקנטריה. ברסאנט צ'לינה מסוונסי, למשל, היה חתום בשבוע שעבר על מה שכונה ברשת "הפנדל הגרוע של השנה", הצליח להכניע את סיטי וקבע 0:2, אבל אז אגוארו צימק ל-2:1. בהמשך סיטי קיבלה פנדל על עבירה שלא הייתה (ובעיטה שחדרה פנימה רק אחרי שפגעה בקורה ונהדפה מהגב של השוער), ובדקות הסיום "קון" כבש את השלישי מעמדת נבדל ברורה.

טכנולגיית השיפוט בעזרת הטלוויזיה לא הייתה במשחק הזה, והפרשן אואן הארגריבס הביע תסכול בשידור: "VAR? איפה VAR?! למה זה לא פה? זה היה משחק אדיר, אבל יש הרבה דברים שצריך לדבר עליהם". גם הפרשן ג'ון הארטסון ביקר: "סטרלינג 'קנה' את הפנדל הזה, הוא לא היה צריך לקבל אותו. אני לא מבין מאיפה השופט הביא את ההחלטה הזאת. ברור שזה לא פננדל, זה שינה את המשחק".

פפ גווארדיולה נשאל על שגיאות השיפוט ואמר שלא ראה את השידור: "אם זה פנדל, אני מצטער. אם זה היה אופסייד, אני מצטער. אני לא מבין למה לא היה פה VAR, אבל זאת שאלה למארגנים. מקווה שבשנה הבאה כן יהיה".

מנגד, אי אפשר שלא להחמיא לסיטי, שכבר זכתה בגביע הליגה, עלתה לרבע גמר האלופות, מובילה את הליגה ומועמדת בכירה לאליפות, ועכשיו גם בחצי גמר הגביע. "זה שאנחנו נלחמים עדיין על כל התארים זה מדהים, ואדיר עבור המועדון", סבור פפ, "אנשים אומרים שנזכה בשלושה מארבעת התארים, אבל ביום שאנחנו מודחים מאחת המסגרות הם יגידו שזה כישלון למנצ'סטר סיטי. הדבר הכי מדהים אחרי מה שהשגנו בעונה שעברה זה שבשלב הזה של העונה אנחנו עדיין נאבקים על הכל. כך שיותר חשוב עבור המועדון - יותר מאשר לזכות בתואר אחד - זה שיש לנו את המנטליות הזאת, להיות שם עד הסוף ולהיאבק על כל התארים".

עוד באותו נושא

אנגליה: וולבס הדיחה את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לחצי גמר הגביע

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם סרחיו אדוארו, גבריאל ז'סוס. רויטרס
הולך על הכל, ובכל הכוח. פפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully