וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו: "כשאתה עושה דברים נכון, גם המזל לפעמים לצידך"

מאמן פנאתינייקוס התייחס לשלשת הניצחון המדהימה של קלאתיס במוסקבה: "המהלכים הנכונים שעשינו לפני כן אפשרו לנו ליהנות מהמזל"

העונה הסדירה ביורוליג נמצאת לקראת סיום והמאבקים על הפלייאוף בעיצומם. מי שהצטרפה בגדול לקרב על המקום השמיני ודחקה עוד יותר את מכבי תל אביב היא פנאתינייקוס, שהשיגה ניצחון חוץ אדיר ולא צפוי של 77:78 על צסק"א מוסקבה. ניק קלאתיס הכוכב של אלופת יוון היה גיבור המשחק הזה עם שלשת ניצחון משוגעת על הבאזר. שלשה שהנחילה לרוסים הפסד ראשון מאז אותה תבוסה ביתית מפתיעה מאוד מול מכבי תל אביב.

ריק פיטינו המאמן האמריקאי האגדי של היוונים דיבר על דקות ההכרעה ואמר: "שינינו את התכניות שלנו אחרי שקלייברן החטיא מהעונשין. רצינו לעשות פיק אנדר רול אבל הם השאירו את ניק פנוי ואמרתי לו שיזרוק".

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
איזה ווינר. ניק קלאתיס/GettyImages

על המזל הרב שהיה לקבוצתו, אמר: "היה לנו מזל עם הזריקה הזו, אבל כשאתה עושה את הדברים נכון כדי להישאר במשחק, אתה יכול ליהנות גם ממזל. כולם זוכרים לפעמים רק את הזריקה האחרונה, אבל הם לא זוכרים מה קרה לפני כן. הם לא זוכרים את המהלכים ההגנתיים שעשינו, זה מה שחשוב. זה מה שהופך את המזל לאלמנט במשחק הזה. אנחנו נואשים להגיע לפלייאוף והיינו צריכים קצת מזל וקיבלנו אותו".

על השיפור של קבוצתו, שהשיגה ניצחון רביעי רצוף: "המוטו שלנו הוא להשתפר בכל יום. אנחנו מנסים לשמור על רעב ותשוקה. במהלך המשחק, ובעיקר ברבע השלישי דיברנו על זה שאנחנו צריכים להישאר קרובים ולנסות לנצח בשתי הדקות האחרונות. נהנינו ממזל, אבל לא התפרקנו ברבע השלישי וזה היה המפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully