וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה פיטרה את פאבלו מאצ'ין, חואקין קפארוס חוזר כמאמן זמני

המאמן שילם את המחיר על ההדחה מהליגה האירופית והתוצאות הרעות בלה ליגה. קפארוס, ששימש מאמן זמני גם בעונה שעברה, שוב חוזר. פאביו קנבארו מונה למאמן נבחרת סין

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של ברצלונה מול ליון

באופן לא מפתיע כל כך הודיעה היום (שישי) סביליה על פיטוריו של פאבלו מאצ'ין. האנדלוסים הודחו אתמול (חמישי) מהליגה האירופית בשמינית הגמר על ידי סלביה פראג אחרי הפסד 4:3 בתום הארכה וגם בלה ליגה נמצאים במצב לא טוב ובמקום השישי בלבד עם 40 נקודות, חמש פחות מחטאפה הרביעית במקום שמוביל לליגת האלופות.

מי שמונה למאמן הזמני של סביליה הוא לא אחר מאשר חואקין קפארוס, שמונה כמאמן זמני גם בעונה שעברה אחרי פיטוריו של וינצ'נזו מונטלה. זו הקדנציה השלישית של קפארוס בן ה-63 בסביליה אחרי שאימן אותה גם בין 2005-2000.

יושב ראש סביליה חוסה קסטרו סיפר שמונצ'י עשוי להתמנות בקרוב למנהל המקצועי של המועדון והוסיף: "אנחנו רוצים להודות לפאבלו מאצ'ין על המקצועיות והמחויבות שלו. סביליה זקוקה למנהל מקצועי ואנחנו רוצים את הטוב ביותר ומונצ'י הוא הטוב ביותר. אנחנו נמצאים במגעים איתו".

חואקין קפארוס הוסיף: "זה רגע קשה, אבל המועדון תמיד יודע להתאושש. אני נרגש לקראת האתגר הזה. אני סומך על הסגל שנמצא פה. ברגעים כאלה כולנו צריכים להיות מאוחדים".

* פאביו קנבארו מונה למאמן נבחרת סין. בלם העבר האגדי בן ה-45 יחליף בתפקיד את מרצ'לו ליפי וימשיך לשמש במקביל גם כמאמן גואנגז'ו אברגראנדה. ליפי עצמו, שהוביל את הנבחרת לרבע הגמר באליפות אסיה האחרונה, יישאר כיועץ לנבחרת. המשחק הראשון של קנבארו יהיה מול תאילנד ב-21 במרץ בגביע סין.

חואקין קפארוס מאמן סביליה. GettyImages
חואקין קפארוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully