וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה באתלטיקו מדריד: סטפן סאביץ' תקף את מאמן הכושר

הסרבי ניסה להכות את אוסקר אורטגה שדיבר עליו מאחורי גבו. השחקנים מסוכסכים עם מאמן הכושר כבר שנתיים ודורשים גיבוי מסימאונה

עריכת וידאו: מתן חדד

ב"אס" הספרדי חושפים היום (שישי) תקרית קשה בין מאמן הכושר של אתלטיקו מדריד, אוסקר אורטגה, לשחקן הקבוצה סטפן סאביץ', אחרי הניצחון על לגאנס ביום שבת האחרון. הדי הפיצוץ נשמעו היטב והעיתונאים מיהרו לבדוק אם הבלם הסרבי רב עם דייגו סימאונה, אלא שהיום התמונה התבהרה.

אחרי המשחק בו אתלטיקו ניצחה 0:1, אורטגה דיבר עם אחד הנוכחים בחדר ההלבשה בלי לשים לב שסאביץ' בסביבה, ואמר עליו ש"הוא לא מסוגל לזוז". הסרבי הזועם אמר לו בתקיפות: "מה אמרת עלי? תגיד לי בפנים, מלשן!".

מאמן הכושר האורוגוואי מיהר להשיב: "לא אמרתי שום דבר עלייך...", אבל סאביץ' הזועם התקרב אליו במטרה להכות אותו, לפני ששחקנים אחרים הרחיקו אותו מהמקום. כאקט סיום לתקרית, הבלם הסרבי לקח נעל, השליך אותה בעוצמה לכיוון אורטגה, אבל פספס ושבר את אחד ממסכי הטלוויזיה בחדר ההלבשה.

סימאונה התראיין באותו זמן, אבל עודכן במהירות וניסה להרגיע את סאביץ'. השחקנים ביקשו מהמאמן לדרוש מאורטגה להתנצל, אבל הוא לא עשה זאת. כמה ימים לאחר מכן, אחרי המשחק בו אתלטיקו הפסידה ליובנטוס 3:0 והודחה מליגת האלופות, אורטגה ביקש לכנס את השחקנים לבצע תרגילי שחרור - דבר שבשגרה אחרי משחקים - אבל הם סירבו.

ב"אס" כתבו שהמתיחות בין אורטגה לבין השחקנים לא חדשה ונמשכת כבר למעלה משנתיים. בעיתון המדרידאי סיפרו שרבים מהם מאשימים את מאמן הכושר בכך שבשנתיים האחרונות נספרו באתלטיקו לא פחות מ-42 פציעות שונות. על פי הדיווח, השחקנים כבר ביקשו מסימאונה כמה פעמים להעמיד את אורטגה במקום, אבל בינתיים הוא לא נענה.

מאמן הכושר של אתלטיקו מדריד, אוסקר אורטגה. GettyImages
השחקנים סירבו לערוך איתו תרגילי שחרור. אורטגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully