וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניר קלינגר חש ברע באימון ונשלח לבית החולים, זהבי האריך חוזה

14.3.2019 / 18:50

הצהובים-שחורים הודיעו שהמאמן עבר סדרת בדיקות מקיפה, בסיומן עבר פרוצדורה רפואית והוא ישוחרר מבית החולים בימים הקרובים. זהבי חתם לארבע שנים נוספות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

(עדכון ראשון: 13:40)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) שמאמן הקבוצה, ניר קלינגר, חש ברע במהלך אימון הבוקר אשר התקיים אתמול. בשעות הערב הוא פנה לבדיקה במרכז הרפואי איכילוב, ולאחר סדרת בדיקות מקיפה הוחלט להשאירו להשגחה. קלינגר עבר פרוצדורה רפואית והוא ישוחרר בימים הקרובים. סביר להניח שהוא לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק החוץ נגד קבוצתו לשעבר, הפועל חיפה, שיתקיים ביום ראשון הקרוב.

ביום שני האחרון בית"ר הודיעה שלמרות שקלינגר ביקש להתפטר אחרי שהקבוצה נותרה מחוץ לפלייאוף העליון, הבעלים משה חוגג לא קיבל את ההתפטרות וביקש להשאירו. "קלינגר שוחח עימי ביממה האחרונה", אמר חוגג. "בשיחה ניר לקח אחריות על מצב הקבוצה וביקש להתפטר, לא קיבלתי את בקשת ההתפטרות של ניר מפני שאני חוש ומאמין שהוא צריך לאמן עד תום העונה. בנוגע לעונה הבאה תתקבל החלטה בתום העונה הנוכחית". במועדון אף ניסו לשכנע את עוזרו של קלינגר, ניסן יחזקאל, להישאר בתפקידו במקרה שקלינגר יעזוב, אולם יחזקאל ענה להם: "אני נאמן לקלינגר, אם הוא הולך אני לא נשאר, זה עניין עקרוני".

בנושא אחר, הבלם אור זהבי חתם היום על חוזה חדש לארבע שנים נוספות באמצעות סוכנו, איתן מזרחי. בהודעת המועדון נכתב: "שמחים להודיע על החתמתו של אור זהבי על חוזה חדש במועדון לארבע שנים נוספות. אור עשה השנה קפיצת דרך משמעותית ואנו רואים בהחתמתו חלק מהאסטרטגיה של המועדון ובניית התשתית המקצועית על שחקנים מוכשרים תוצרת בית". זהבי אמר: "אני מודה לבעלים משה חוגג, לאלי אוחנה ולמוני ברוש על האמון והרצון להמשיך יחד, יאללה בית"ר!"


עוד בנושא

אוחנה: "ניר קלינגר אחד המאמנים הטובים שראיתי"
לוסיו ושי קונסטנטין מועמדים לבית"ר לעונה הבאה

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
רפואה שלמה. ניר קלינגר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully