וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון לזידאן: אדר מיליטאו חתם בריאל מדריד עד 2025

זידאן כבר התחיל לעבוד: הבלם הברזילאי בן ה-21 הצטרף רשמית לבלאנקוס, אחרי שנרכש מפורטו בסכום המוערך בכ-50 מיליון יורו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מוצג בריאל מדריד

רכש ראשון לזינדין זידאן בריאל מדריד: אדר מיליטאו, בלמה הברזילאי בן ה-21 של פורטו, חתם היום (חמישי) רשמית עד 2025, אחרי שנרכש בסכום המוערך בכ-50 מיליון יורו. הוא יצטרף לקבוצה מיד עם סיום העונה.

מיליטאו החזיק בסעיף שחרור של 50 מיליון יורו, וזה גם אמור להיות סכום ההעברה. הסעיף נמצא בתוקף רק עד ה-15 ביולי, אז הוא יעלה ל-75 מיליון יורו. לכן, לבלאנקוס חשוב לסגור את העסקה כעת ולא להמתין לקיץ על מנת שהמחיר לא יעלה.

שחקן פורטו אדר מיליטאו. GettyImages
ברוך הבא למדריד. אדר מיליטאו/GettyImages

מיליטאו, שעונתו הנוכחית בפורטו היא הראשונה שלו באירופה, הציג יכולת גבוהה במדי הדרקונים בליגה הפורטוגלית ובליגת האלופות. הכוח האדיר שלו והמהירות גרמו ללא מעט מועדונים אירופאים להתעניין בו, אבל ברגע שריאל מדריד נכנסה ברצינות למירוץ, כל הצדדים רצו להגיע לסיכום.

מיליטאו נפגע לאחרונה משובו של פפה למועדון, אשר גרמה לו לעבור לעמדת המגן הימני בה הוא מתקשה להציג יכולת טובה כפי שהציג בעמדת הבלם. הוא שיחק עד כה ב-34 משחקים בכל המסגרות, וערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ברזיל בספטמבר האחרון, ב-0:5 של הסלסאו על אל סלוודור.

השחקן האחרון שהצטרף מפורטו לריאל היה ברזילאי נוסף, דנילו, אבל האחרון לא הצליח להותיר חותם בסנטיאגו ברנבאו ועזב אחרי שנתיים למנצ'סטר סיטי. למרות זאת, במדריד משוכנעים שלמיליטאו יהיה עתיד שונה במדי הבלאנקוס וכי הוא עשוי להיות אחד מבלמי העתיד של הכדורגל העולמי.

(עדכון ראשון: 09:35)

שחקן פורטו אדר מיליטאו חוגג. GettyImages
צפוי לו עתיד מזהיר. אדר מיליטאו חוגג עם שחקני פורטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully