וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר "מאושר להיות ישראלי" ובטוח: המעמסה הפיזית לא תהיה קשה

14.3.2019 / 8:20

המתאזרח הטרי "נרגש", מרוצה מהאפשרות לשחק פעמיים בשבוע, ומתייחס לסיכויים של הפועל ירושלים לזכות בליגת האלופות של פיב"א

ONE

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים למכבי תל אביב

הפועל ירושלים קיבלה שתי סיבות לשמוח בימים האחרונים: האחת היא ההעפלה של הקבוצה אמש (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, אחרי ניצחון 64:84 על נפטונאס הליטאית (32 הפרש בסיכום שני המשחקים). השנייה היא כמובן האזרחות הישראלית שהוענקה לאמארה סטודמאייר, שהחל מהשבוע יוכל להשתתף גם במשחקי ליגת העל.

"אני מאוד נרגש להיות אזרח ישראל, זו תחושה נהדרת", אמר אמארה לאחר המשחק, אותו סיים כקלע הבולט של ירושלים עם 15 נקודות. "מאז שהייתי ילד חלמתי לבקר בישראל, ועכשיו אני גר ומשחק כאן. זו ברכה עבורי".

על האתגר הפיזי שיתמודד מולו כעת אמר סטודמאייר: "יהיה נהדר לשחק שני משחקים בשבוע. ב-NBA הייתי רגיל לשחק ארבעה או חמישה משחקים בשבוע, לכן דווקא לשחק פעם אחת בשבוע כמו ששיחקתי העונה היה אתגר גדול. עכשיו אני יכול לשחק פעמיים בשבוע, וזה מושלם עבורי".

סטודמאייר הוסיף: "ניסיתי להתרכז במשחק, לא במה שקורה מסביב. אנחנו עושים דברים יפים העונה, ונחכה עכשיו לשלב הבא. אי אפשר לדעת אם אנחנו הכי טובים במפעל הזה, יש כמה קבוצות טובות".

עוד בנושא

ירושלים ניצחה 64:84 את נפטונאס ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א
טנריפה מחכה להפועל ירושלים, עודד קטש: "זה לא היה קל כמו שזה נראה"
אמארה סטודמאייר קיבל את תעודת הזהות: "כבר מחכה לייצג את ישראל"

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
חגיגה כפולה. אמארה אמש/אתר רשמי, אתר פיב"א

הכירו את טנריפה, היריבה ברבע הגמר

על אף הקושי הבלתי צפוי שבו נתקלה נגד פרומיתיאס, איברוסטאר טנריפה תהיה כצפוי יריבתה של הפועל ירושלים ברבע הגמר. הספרדים התגברו על 12 נקודות פיגור מהמשחק הראשון וניצחו את היוונים 57:79 בבית בגומלין. הם יתארחו בארנה בעוד שבועיים, בעוד הגומלין - שיקבע מי מהשתיים תעלה לפיינל פור והאם הוא ייערך בישראל - יתקיים באיים הקנאריים בתחילת אפריל.

טנריפה פתחה את העונה בסערה עם מאזן 3:6 בליגה הספרדית וסיימה את שלב הבתים בליגת האלופות ב-2:12, כשבדרך היא מנצחת פעמיים את הפועל חולון (54:82 בבית ו-77:88 בחוץ). אבל החודש האחרון היה גרוע מאוד מבחינתה: למעשה, ניצחונה הערב על פרומיתיאס היה הראשון שלה זה חמישה שבועות, ובתקופה הזו היא ספגה ארבעה הפסדים רצופים.

לטנריפה אין כוכב מרכזי שאפשר לסמן, ואף אחד משחקניה לא קולע אפילו 11 נקודות בממוצע למשחק. השחקנים הבולטים בשורותיה מגיעים מהקו הקדמי - הסנטר מכבי תל אביב לשעבר, קולטון אייברסון (10.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים), הפורוורד טים אברומאיטיס (10.1 ו-4.9) והסנטר המחליף סבאס סאיס (10 ו-5.1). הרכז המתאזרח של נבחרת גאורגיה, תאס מקפאדן, שוחרר לפני מספר שבועות.

את הקבוצה מאמן צ'וס וידורטה, שהדריך אשתקד את ולנסיה ביורוליג, והוא נוקט בשיטה הספרדית הידועה של רוטציה ארוכה ועמוקה: אף אחד משחקניו לא מקבל יותר מ-23 דקות בממוצע למשחק.

* סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully