וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנריפה מחכה להפועל ירושלים, עודד קטש: "זה לא היה קל כמו שזה נראה"

13.3.2019 / 23:43

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה אחרי ה-64:84 מול נפטונאס: "יהיה קשה מאוד בשלב הבא". הכירו את היריבה, במשחקים שיכריעו האם הפיינל פור יתקיים בישראל

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
לא היה כל כך קל? קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל ירושלים עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של עודד קטש הביסה 64:84 את נפטונאס הליטאית והשלימה ניצחון כולל בפער של 32 נקודות אחרי שממשחק החוץ חזרה עם 74:86.

מאמן ירושלים עודד קטש אמר אחרי המשחק: "זה לא היה כל כך קל כמו שזה נראה. הם עשו תוצאות טובות העונה, אבל בשני המשחקים נגדנו הם לא קלעו טוב ולא נענשנו. אני מאוד שמח מהתוצאה. היה משחק מאוד אגרסיבי. לא הגענו מספיק למצבים שאנחנו רוצים. בחצי השני זה היה יותר טוב. לא משנה מי תשחק נגדנו ברבע הגמר, זה יהיה בכל מקרה משחק קשה ומאתגר. אמארה סטודמאייר מביא לנו סטנדרטים גבוהים. כולנו יכולים להיות גאים בכך שהוא הפך לאזרח ישראלי, אין אדם שמגיע לו יותר ממנו. המשחק מול חולון יהיה אחר, סגנון אחר. לשחק נגדם בחוץ זה תמיד קשה".

גארד האדומים בר טימור: "ההגנה ניצחה לנו את המשחק. שמרנו מאוד חזק. אנחנו מגיעים מאוד מוכנים למשחקים באירופה כמו גם למשחקים בליגה. אנחנו נראים ומשחקים טוב, אני רק מקווה שזה ימשיך ככה. מגיע לאמארה סטודמאייר המון מזל טוב, הוא חיכה וציפה לזה. אנחנו שמחים שהוא קיבל אזרחות סוף סוף. המשחק מול חולון? כל משחק הוא חשוב בליגה הזאת. אנחנו נעשה את הכי טוב שיש ומקווה שנשיג ניצחון".

טיישון תומאס: "עשינו עבודה טובה. אני שמח שעלינו שלב במפעל הזה, ואני מרגיש שאנחנו יכולים להתמודד מול כל יריבה".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 64:84 את נפטונאס ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א

טנריפה מחכה ברבע הגמר

על אף הקושי הבלתי צפוי שבו נתקלה נגד פרומיתיאס, איברוסטאר טנריפה תהיה כצפוי יריבתה של הפועל ירושלים ברבע הגמר. הספרדים התגברו על 12 נקודות פיגור מהמשחק הראשון וניצחו את היוונים 57:79 בבית בגומלין. הם יתארחו בארנה בעוד שבועיים, בעוד הגומלין - שיקבע מי מהשתיים תעלה לפיינל פור והאם הוא ייערך בישראל - יתקיים באיים הקנאריים בתחילת אפריל.

טנריפה פתחה את העונה בסערה עם מאזן 3:6 בליגה הספרדית וסיימה את שלב הבתים בליגת האלופות ב-2:12, כשבדרך היא מנצחת פעמיים את הפועל חולון (54:82 בבית ו-77:88 בחוץ). אבל החודש האחרון היה גרוע מאוד מבחינתה: למעשה, ניצחונה הערב על פרומיתיאס היה הראשון שלה זה חמישה שבועות, ובתקופה הזו היא ספגה ארבעה הפסדים רצופים.

לטנריפה אין כוכב מרכזי שאפשר לסמן, ואף אחד משחקניה לא קולע אפילו 11 נקודות בממוצע למשחק. השחקנים הבולטים בשורותיה מגיעים מהקו הקדמי - הסנטר מכבי תל אביב לשעבר, קולטון אייברסון (10.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים), הפורוורד טים אברומאיטיס (10.1 ו-4.9) והסנטר המחליף סבאס סאיס (10 ו-5.1). הרכז המתאזרח של נבחרת גאורגיה, תאס מקפאדן, שוחרר לפני מספר שבועות.

את הקבוצה מאמן צ'וס וידורטה, שהדריך אשתקד את ולנסיה ביורוליג, והוא נוקט בשיטה הספרדית הידועה של רוטציה ארוכה ועמוקה: אף אחד משחקניו לא מקבל יותר מ-23 דקות בממוצע למשחק.

* סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

פייר אנטואן ז'ילה שחקן טנריפה. אתר פיב"א, אתר רשמי
מחכים לכם. טנריפה/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully