וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים טיילה לרבע הגמר

אחרי שניצחה בהפרש 12 במשחק הראשון, הצליחה הקבוצה של עודד קטש להביס 64:84 את נפטונאס ולהשלים עלייה. מחכה לראות מי היריבה בשלב הבא: טנריפה או פרומיתיאס

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
אמארה "יהושפט" סטודמאייר הוביל את ירושלים/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל ירושלים ניצחה בשבוע שעבר 74:86 את נפטונאס במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א וכבר אז היה די ברור שהיא טובה בהרבה מהיריבה שלה ותעלה שלב. היום (רביעי) הצליחה הקבוצה של עודד קטש להשלים את העבודה בצורה קלילה לעיני 7,000 אוהדים בארנה הירושלמית עם 64:84 מול הקבוצה הליטאית ועלתה לרבע הגמר. בעוד שבועיים תארח ירושלים את המנצחת במפגש המקביל בין טנריפה לפרותימיאס כשזו שתעבור את השלב הזה תעלה לפיינל פור.

אמארה סטודמאייר - שהיום הפך רשמית גם ליהושפט ולישראלי - הוביל את המארחת עם 15 נקודות ו-4 ריבאונדים, טיישון תומאס שוב היה טוב עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים מול קייל וויבר שחקן נפטונאס. אתר פיב"א, אתר רשמי
ג'יימס פלדין/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

הרבע הראשון היה די שקול כשירושלים מובילה לאורך רוב שלביו, אבל מתקשה לברוח. אמארה - יהושפט - סטודמאייר נכנס ועם שתי קליעות יפות הוביל את המארחת ל-16:20 בתום הרבע הראשון. מי שנכנס לא טוב למשחק הוא ג'יימס פלדין, שהסתבך עם עבירה שלישית כשעל השעון 4:42 דקות לסיום הרבע השני. פלדין עם 2 נקודות ב-1 מ-6 מהשדה בלבד, אבל גם כך ירושלים ב-23:28 די נינוח. ירושלים המשיכה לשמור על היתרון עד סוף המחצית ואפילו הגדילה אותו ל-29:36 כשהאורחת מסיימת את המחצית עם 7 מ-18 מהעונשין ו-0 מ-6 לשלוש.

ירושלים המשיכה לשלוט בקלילות במשחק ובתום הרבע השלישי היא ב-50:63 כשטיישון תומאס כבר עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, דשון באטלר עם 11 ו-5 ריבאונדים ואמארה סטודמאייר עם 10, תמיר בלאט רק עם 3 נקודות, אבל גם עם 10 אסיסטים. הרבע האחרון, כצפוי, היה גארבג' טיים של עשר דקות ובסופו של דבר זה 64:84 להפועל ירושלים, שמשיגה את המטרה שלה - כרטיס לרבע הגמר עם הפרש עצום של 32 בסיכום שני המפגשים.

עוד באותו נושא

אוהדי הפועל ירושלים שרו נגד שמעון מזרחי, אייל חומסקי כרז: "בושה!"

לכתבה המלאה
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
עודד קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 15 נקודות, טיישון תומאס 13 ו-8 ריבאונדים, דשון באטלר 11 ו-6 ריבאונדים, ג'יימס פלדין 11, בר טימור 8, ג'וש אוונס 8, ג'ייקובן בראון 5, ליאור אליהו 4 ו-6 ריבאונדים, יוגב אוחיון 4, תמיר בלאט 3 ו-10 אסיסטים, דמיטריוס קונגר 2.

בלטו אצל נפטונאס: ג'ראי גרנט 14 נקודות, סימאס גלדיקאס 12, גיטיס מאסיוליס 10 ו-5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully