וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים שרו נגד שמעון מזרחי, אייל חומסקי כרז: "בושה!"

הרוחות התחממו בתום הקלאסיקו, אחד הבעלים נטל את המיקרופון בארנה וקרא: "אתם עושים נזק לקבוצה". ספרופולוס: "הליגה הישראלית חזקה מהיוונית"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גם הקלאסיקו השני של העונה נצבע צהוב, כשמכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) בארנה 78:89 את הפועל ירושלים. בכך המשיכו הצהובים במומנטום המוצלח שלהם, וכעת יוכלו להתכונן בראש שקט למשחק החשוב מול אנאדולו אפס ביד אליהו ביום חמישי הקרוב. רצף הניצחונות של האדומים, מנגד, נקטע לו על תשעה, רגע לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול נפטונאס.

המתחים הפנימיים בירושלים התפרצו בשניות הסיום של המשחק. האוהדים ביציע החלו בקריאות ההתאבדות הקבועות לעברו של שמעון מזרחי, והכרוז מתנאל בראשי ביקש מהם לחדול. כשלא נענה, נטל הבעלים אייל חומסקי את המיקרופון וצעק: "אתם עושים נזק לקבוצה, תפסיקו עם השירים האלה". השירה נמשכה, וחומסקי הוסיף: "בושה!"

לאחר ירידת הקבוצות מהפרקט החריף העימות. בהנהלה טענו כי אחד האוהדים דחף את רוני הרישנזון, אביהם השכול של אלעד ואמיר הירשנזון ז"ל, שעל שמם קרוי יציע העידוד שבו יושבים חברי הבריגדה. המנכ"ל גיא הראל סינן לעבר הקהל "תתביישו".

ג'ייק כהן וסקוטי ווילבקין נלקחו בסיום המשחק לבדיקות סמים ממכבי תל אביב, מהפועל ירושלים היו אלה תמיר בלאט וג'יימס פלדין.

אוהדי הפועל ירושלים נגד המנכ"ל גיא הראל. קובי אליהו
בלגן בסיום. אוהדי הפועל ירושלים/קובי אליהו

"ראינו מחציות שונות לגמרי", ניתח יאניס ספרופולוס את המשחק. "בראשונה שיחקנו כדורסל מעולה, הכל הלך טוב. במשחק כזה קשה להמשיך באותו קצב, הקבוצה השנייה תמיד נלחמת וזה מה שקרה במחצית השנייה. התחלנו לעבוד טוב יותר, נרגענו, עשינו סלים קשים ונשארנו בעניינים. אני חושב שבסופו של דבר הגיע לנו לנצח את המשחק הזה".

במסיבת העיתונאים הוסיף היווני: "כמובן שאני מאמין שמכבי היא הקבוצה הטובה ביותר בישראל. אין בכלל שאלה. המחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר שלנו העונה בליגה. הליגה הישראלית חזקה יותר כיום מהליגה היוונית. כל קבוצה יכולה לנצח אותך. בעבר זה לא היה כך. באנו מוכנים לקלאסיקו, ופתחנו בצורה נהדרת. הם התקרבו עד שש נקודות, אבל בעזרת הניסיון לקחנו בחזרה את השליטה במשחק והשגנו את הניצחון שרצינו כל כך ושהיינו צריכים. כל השחקנים עזרו מאוד, ואני מרוצה מהדרך שבה כולם הופיעו. ספגנו כאן רק 78 נקודות, והורדנו את ירושלים ב-15 נקודות מהממוצע הביתי שלה, והגיע לנו לנצח. אנחנו במומנטום חיובי ויש לנו עוד לא מעט משחקים חשובים. עלינו להישאר מרוכזים".

סקוטי ווילבקין, שהצטיין עם 18 נקודות, הוסיף: "במחצית הראשונה הכול הלך לנו, לאחר מכן נרגענו קצת והם הצליחו לחזור. הם התחילו קשוח את המחצית השנייה, עם הקהל שדחף אותם והאווירה הביתית. הניצחון הזה חשוב מאוד, אנחנו רוצים לקחת כל משחק ועכשיו פנינו למשחק הבא".

מנגד, אמר המאמן המפסיד עודד קטש: "נתנו למכבי להשתלט על המשחק. גילינו אופי בחצי השני, אבל זה לא הספיק, הבור היה עמוק מדי. השחקנים רצו, אבל הם היו אגרסיביים מאיתנו והענישו אותנו בחצי הראשון. צריך ללמוד מזה. בשלב מסוים נגמר לשחקנים שלי האוויר, המאמץ לחזור למשחק היה גדול מאוד. צריך לתת קרדיט גם לקבוצה ששיחקנו נגדה על המשחק שלה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 78:89

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב והמאמן יאניס ספרופולוס מודים לקהל. קובי אליהו
עשו את שלהם. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב מודה לקהל. קובי אליהו
יש על מה להיות מרוצה. ספרופולוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully