וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר קיבל את תעודת הזהות: "מחכה לייצג את ישראל"

13.3.2019 / 17:31

סנטר הפועל ירושלים הפך רשמית לאזרח ישראל בטקס בו השתתפו שר הפנים וראש העיר. אמארה כבר חושב על הנבחרת: "תחושה מיוחדת, אין לי מילים". משה ליאון: "מעמד מרגש"

ONE

אמארה סטודמאייר הפך היום (רביעי) רשמית לאזרח מדינת ישראל, אחרי שקיבל את תעודת הזהות הישראלית בטקס שנערך היום במשרד הפנים בירושלים. שמו העברי הרשמי, כידוע, הוא יהושפט.

בטקס השתתפו שר הפנים אריה דרעי, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, נציג הבעלים אייל חומסקי ומנכ"ל הקבוצה גיא הראל. אומנם באופן עקרוני הסנטר לא יורשה לשחק במדי נבחרת ישראל משום ששיחק כבר בעבר בנבחרת ארה"ב, אלא שאיגוד הכדורסל יוכל להגיש בקשה חריגה בשל "תרומתו לפיתוח הכדורסל במדינה", וסטודמאייר הצהיר שזה יהיה לו לכבוד והוא מצפה להזדמנות.

עוד בנושא
אמארה סטודמאייר "רוצה לקשור את גורלו עם ישראל"
הפירצה בחוקת פיב"א שתאפשר לאמארה סטודמאייר לשחק בנבחרת ישראל

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים לצד שר הפנים אריה דרעי. אריה אברמס, האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
בשעה טובה. אמארה חוגג/אתר רשמי, אריה אברמס, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

"תודה רבה לשר הפנים וראש העיר, זה רגע מרגש עבורי", אמר היום סטודמאייר, "הגוף שלי מוצף בתחושות רבות כרגע. האהבה שלי לישראל היא משהו שנמשך אצלי כבר הרבה זמן, וכשאני ברגע הזה, שבו אני באמת חלק מהמדינה הזאת, זו תחושה מיוחדת מאוד עבורי. אני רוצה להודות להפועל ירושלים, שהעניקה לי את ההזדמנות הזאת. זה משהו שמרגש אותי מאוד. אין לי מילים, רק עכשיו אני מתחיל עכל את זה, ולא נותר אלא להודות לכל מי שעבד בשביל זה. לייצג את ישראל מבחינה ספורטיבית זה חשוב לי מאוד, ואני מצפה לאתגר הזה".

"עמלתי רבות למען אזרחותו של אמארה", אמר היום ראש העיר משה ליאון, "לפני שבועיים אירחתי את הפועל ירושלים בלשכתי וכבר אז איחלתי לאמארה שבפעם הבאה שניפגש הוא יהיה אזרח ישראלי, והנה אנחנו פה היום עומדים במעמד מרגש זה. היום אני מאחל לאמארה שבפעם הבאה שניפגש הוא יניף את הצלחת".

שר הפנים דרעי כבר הסביר את ההחלטה. "תרומתו הספורטיבית של סטודמאייר אינה נתונה במחלוקת", אמר דרעי. "מדובר באחד השחקנים הגדולים ששיחקו בישראל ושתרמו לספורט הישראלי, והוא רוצה לקשור את גורלו עם ישראל. משכך, החלטתי לאחרונה לתת לו מעמד של תושב. אני מאחל לסטודמאייר שימשיך להצליח ולגרום הנאה לאוהדי הכדורסל, ובעיקר לאוהדי הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully