וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מגיב: "זינדין זידאן לריאל מדריד? חיבור מושלם לכל הצדדים"

הפורטוגלי, שהיה מועמד לתפקיד המאמן יחד עם הצרפתי: "הוא עשה דברים אדירים בשנים האחרונות". וגם: האם הוא מאוכזב מכך שלא נבחר?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מוצג כמאמן ריאל מדריד

ז'וזה מוריניו נחשב עד לא מזמן למועמד מוביל לעמדת המאמן בריאל מדריד. הפורטוגלי היה השם החם, יחד כמובן עם זינדין זידאן, אשר קיבל בסופו של דבר את הג'וב וחזר לקדנציה שנייה על הקווים של הבלאנקוס. התקשורת הספרדית הצליחה לתפוס את 'המיוחד' לשיחה מהירה ברחוב, בה הוא סיפר כי לטעמו, הבחירה בזידאן הייתה "מושלמת" מבחינת ריאל מדריד.

"אני חושב שזה חיבור מושלם", אמר מוריניו על החלטת הבלאנקוס למנות את הצרפתי, והמשיך: "הוא עשה דברים אדירים בשנים האחרונות, הוא האיש הנכון במקום הנכון, התאמה מושלמת לכל הצדדים. למדריד, לזידאן, אפילו לי. הוא מקבל הזדמנות נהדרת להראות כמה הוא טוב, והוא טוב. זה גם מרגש כי הוא מקבל הזדמנות לבנות פרויקט חדש, הוא יכול ליהנות מזה".

מוריניו נשאל האם הוא מאוכזב שלא קיבל את המשרה: "אני? מאוכזב? לא, לא, מה פתאום. אמרתי לכם כבר שזה מושלם לכל הצדדים. כשאני אומר לכל הצדדים אני מתכוון גם עבורי, ותוכלו להבין את הרמז לבד. האם ריאל מדריד נתנה לי הסברים מדוע היא לא בחרה בי? לא, ממש לא. איזה הסבר הם חייבים לי? אף אחד שם לא דיבר איתי בשום שלב".

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"זה מושלם לכל הצדדים, גם עבורי. תבינו את הרמז לבד". ז'וזה מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully