וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגה האירופית: ארסנל תנסה להימנע מהדחה ביתית נגד ראן

התותחנים מקבלים בחזרה את לקאזט, שהשעייתו הופחתה, ומקווים לחזור מההפסד 3:1 במשחק הראשון (22:00, ספ'2). צ'לסי בקייב, נאפולי בזלצבורג, אינטר מארחת את פרנקפורט לקרב פתוח

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב שמינית הגמר בליגה האירופית יגיע מחר (חמישי, נגלה ראשונה ב-19:55 ושנייה ב-22:00) לסיומו. במוקד תהיה כמובן ארסנל, שתארח את ראן אחרי שהפסידה 3:1 לצרפתים במשחק הראשון. במשחקים מסקרנים נוספים צ'לסי ונאפולי יקוו לסיים את העבודה אחרי ה-0:3 במשחק הראשון נגד דינמו קייב וזלצבורג בהתאמה, אינטר תארח את פרנקפורט בקרב פתוח לחלוטין וסביליה תקווה שלא לפשל בחוץ נגד סלביה פראג.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
זו צפויה להיות הופעתו האחרונה במסגרת אירופית במדי זלצבורג. מונס דאבור/רויטרס

דינמו קייב - צ'לסי ( 0:3 לצ'לסי במשחק הראשון, 19:55, ספורט 4)

אחרי 0:3 קליל בסטמפורד ברידג' במשחק הראשון, הבלוז לא צפויים להיתקל ביותר מדי קשיים במשחק החוץ בקייב. הם ינסו לסיים גם אותו עם ניצחון, ולחזור לחייך אחרי שאדן הזאר הציל להם נקודה במשחק הליגה האחרון נגד וולבס. כזכור, הקבוצה של מאוריציו סארי הייתה בדרך להפסד ביתי לעולה החדשה, אבל הכוכבי הבלגי הצליח לאזן בתוספת הזמן ולמנוע הפסד.

זלצבורג - נאפולי (0:3 לנאפולי במשחק הראשון, 19:55, ספורט 2)

בדומה למשחקה של צ'לסי, מסתמן שגם במשחק הזה הסיפור גמור. האיטלקים מגיעים עם יתרון מבטיח אותו יהיה קשה לאוסטרים להפוך, למרות שהם משחקים במגרשם הביתי אותו הם הפכו למבצר של ממש בשנים האחרונות. אם זלצבורג תודח, מונס דאבור יערוך למעשה את הופעתו האחרונה במדי הקבוצה האוסטרית במסגרת אירופית. כזכור, חלוץ נבחרת ישראל כבר חתם בסביליה אליה הוא עובר בקיץ.

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו יחזור לנבחרת פורטוגל, מראדונה: "הוא חיה"

לכתבה המלאה
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
שחקני ארסנל מקווים שלא להיראות כך בסיום ההתמודדות. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

ארסנל - ראן (1:3 לראן במשחק הראשון, 22:00, ספורט 2)

התותחנים מגיעים עם הגב אל הקיר אחרי שהפסידו 3:1 במשחק הראשון בצרפת. למרות זאת, באמירויות, ארסנל תמיד פייבוריטית ואחרי ה-0:2 בליגה על מנצ'סטר יונייטד, הם יקוו להשיג פעם נוספת את אותה התוצאה אל מול הקהל הביתי ולהעפיל אל רבע הגמר. אונאי אמרי יחסר סוקרטיס המורחק, אבל קיבל בחזרה את אלכסנדר לקאזט אשר עונש ההרחקה שלו הופחת. מנגד, האורחים ינסו להוציא את התוצאה הרצויה ואולי לחולל את ההפתעה הגדולה של שמינית הגמר.

אינטר - איינטרכט פרנקפורט (0:0 במשחק הראשון, 22:0, ספורט 4)

קרב פתוח לחלוטין בסן סירו. אחרי 0:0 במשחק הראשון, שתי הקבוצות ינסו להשיג את הכרטיס לרבע הגמר במה שעשוי להיות המשחק המסקרן ביותר בערב המשחקים. פרנקפורט אמנם תחסר את אנטה רביץ' הפצוע וגלסון פרננדס המוצהב, אבל מה תגידו על רשימת הנעדרים של אינטר? שימה ורסאליקו פצוע, לאוטרו מארטינס וקוואדו אסמואה מוצהבים, ורשימת השחקנים שבספק גדול כוללת את מרצלו ברוזוביץ', מירנדה וראג'ה נאינגולן. כל זאת מבלי להזכיר כמובן את מאורו איקרדי, שלמרות החוסר בחלוץ בשל השעייתו של מארטינס, לא צפוי לשחק פעם נוספת.

וויסאם בן ידר שחקן סביליה. רויטרס
סביליה רוצה להימנע מהדחה מביכה בצ'כיה. וויסאם בן ידר/רויטרס

משחקים נוספים

קראסנודר - ולנסיה (1:2 לולנסיה במשחק הראשון, 19:55, ספורט 3)

בנפיקה - דינמו זאגרב (0:1 לזאגרב במשחק הראשון, 22:00)

סלביה פראג - סביליה (2:2 במשחק הראשון, 22:00)

ויאריאל - זניט סנט פטרסבורג (1:3 לויאריאל במשחק הראשון, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully