וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס לקראת אנאדולו: "אם לא נהיה מרוכזים, הם יענישו אותנו"

מאמן מכבי תל אביב דיבר לפני המשחק מחר (ה', 21:05, ספ' 5) ביד אליהו: "יש להם איכות בכל עמדה. מצפים מהקהל לדחוף אותנו"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לפני משחקה החשוב מחר (חמישי, 21:05, ערוץ הספורט) נגד אנאדולו אפס הטורקית במסגרת המחזור ה-26 ביורוליג. אחרי ניצחון החוץ על באיירן מינכן במחזור הקודם, הצהובים חוזרים ליד אליהו ופוגשים את אחת מהקבוצות המרשימות במפעל העונה. אנאדולו נמצאת במקום הרביעי עם מאזן של 9:16, והיא צפוייה לעשות חיים לא קלים בכלל למכבי, שמוכרחה לנצח אם היא רוצה לשמור על חלום הפלייאוף חי. הצהובים כרגע במקום התשיעי ובמאזן 13:12.

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו נשחק נגד קבוצה חזקה, מוכשרת, בעלת איכות בכל עמדה על המגרש. היא נמצאת בכושר נהדר. נצטרך להיות מרוכזים, ללכת לפי התכנית שלנו ולשחק טוב בהגנה, אחרת הם יענישו אותנו. אנחנו מצפים מהקהל לתמוך בנו ולהיות השחקן השישי שלנו".

היווני המשיך ואמר: "המשחק באיסטנבול נגד אנאדולו היה הראשון שלי כמאמן מכבי, מאז התחברנו והשתפרנו יחד תחת הפילוסופיה שלי. אנחנו מוכנים למשחק הזה. מוקדם מדי לדבר על העפלה להצלבה. אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו מתרכזים כל פעם במשחק הקרוב. אנחנו צריכים להוכיח בכל משחק מחדש שאנחנו קבוצה טובה שיכולה להילחם".

הכוכב הגדול של אנאדולו הוא הרכז הנהדר שיין לארקין, שנמצא בכושר מעולה בזמן האחרון. הצוות המסייע שלו כולל מספר כוכביo דוגמת רודריגו בובואה, אדריאן מורמן, ג'יימס אנדרסון ואקס בני השרון והפועל חולון, בריאנט דאנסטון.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
"מצפים מהקהל להיות השחקן השישי שלנו". אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully