וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט יחמיץ את יוסטון, גורדון: "רק אנחנו יכולים להתמודד עם גולדן סטייט"

הרוקטס ינסו להשיג ניצחון עשירי רצוף ושני רצוף על האלופה. הגארד בטוח ביכולות של קבוצתו, פורוורד הווריירס סובל מפציעה בקרסול. דריימונד גרין חתם בסוכנות השחקנים של לברון ג'יימס

רצף תשעת הניצחונות של יוסטון החל עם 112:118 בחוץ על גולדן סטייט במשחק שבו ג'יימס הארדן הכוכב הגדול של הרוקטס אפילו לא שיחק. הלילה הרצף הזה יעמוד למבחן שכיוסטון שוב תפגוש את האלופה, הפעם בביתה. כזכור, בעונה שעברה השתיים נפגשו לסדרת גמר מרתקת במערב כשהווריירס ניצחו רק אחרי שבעה משחקים, הרבה בגלל פציעה גורלית של כריס פול במשחק שנערך באוקלנד. ג'יימס הארדן ישחק הלילה בוודאות, אך מי שככל הנראה לא ייטול חלק במשחק הוא קווין דוראנט, פורוורד הווריירס שסובל מנקע בקרסול ולא התאמן.

עוד בנושא:

למרות הניצחון, לברון ג'יימס מודה: "הסיכוי לפלייאוף נמוך עד לא קיים"
הלייקרס חזרו מפיגור 20 בשיקגו, ניצחונות קלים לדנבר ומילווקי

אריק גורדון, יוסטון רוקטס, שומר על קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
מפגש מסקרן. אריק גורדון מעל קליי תומפסון/AP

אריק גורדון, גארד יוסטון שהוביל את קבוצתו עם 25 נקודות בפגש הקודם בין השתיים, דיבר על יחסי הכוחות בין הקבוצה והצהיר: "אנחנו קבוצה שונה מהעונה שעברה, אנחנו יותר נמוכים, אבל אנחנו יכולים להתמודד איתם. אני באמת מאמין שאין קבוצה אחרת מלבדינו שיש לה סיכוי מול גולדן סטייט".

הפעם, בניגוד למפגשים הקודמים בין הקבוצות, יוסטון תהיה פייבוריטית ולא רק בגלל הפציעה של דוראנט. האלופה מקרטעת מאז פגרת האולסטאר והיא הפסידה בחמישה מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלה, כולל הפסד ביתי מביך לפיניקס ביום ראשון. ניצחון של הרוקטס יצמק את הפער בין הקבוצות ל-2.5 משחקים בלבד ולולא הפציעה של הארדן מוקדם יותר העונה ייתכן שיוסטון כבר היתה מוליכה את המערב, כפי שעשתה בעונה שעברה.

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. AP
יעזוב את גולדן סטייט בעקבות המהלך? דריימונד גרין/AP

* ובינתיים בגולדן סטייט, דריימונד גרין הודיע שהוא חתם ברשמית בסוכנות השחקנים קלאץ' ספורט בראשותו של ריץ' פול, סוכנות שמייצגת גם כוכבי על כמו לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. גרין, שלוש פעמים אלוף ה-NBA ושלוש פעמים באולסטאר, יוצג לפני כן על ידי בי. ג'יי ארמסטרונג והוא יהפוך לשחקן חופשי ב-2020. גרין, שרושם העונה ממוצעים של 7.5 נקודות, 7.1 אס', 7.1 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות למשחק, נמצא בעונה הרביעית בחוזה ה-82 מיליון דולר שהוא חתם ב-2015.

גרין נשאל האם ללברון ג'יימס יש חלק בהחלטה שלו לעבור סוכן ואמר: "זה בלתי אפשרי עבורי להגיד שללברון אין חלק בהחלטה הזו, פשוט משום שהוא נמצא שם מההתחלה אבל הוא לא שכנע אותי להצטרף". תזמון הצעד הזה של גרין אינו מקרי. כזכור, גם אנתוני דייויס הצטרף לא מזמן לסוכנות העל ולאחר מכן קיבל החלטה לעזוב את ניו אורלינס. קלאץ' ספורט מייצגת כוכבים נוספים בליגה כמו בן סימונס, ג'ון וול, טריסטן תומפסון, אריק בלדסו, מרקיף ומרכוס מוריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully