וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון, לברון ג'יימס מודה: "הסיכוי לפלייאוף נמוך עד לא קיים"

קינג ג'יימס כיכב עם 36 נקודות מול שיקגו, אבל הספיד את סיכויי קבוצתו: "הרבה קבוצות במערב משחקות טוב, ננסה לסיים בצורה טובה"

אחרי חמישה הפסדים רצופים ותקופה רעה מאוד, הלייקרס חזרה סוף סוף לנצח הלילה (שלישי) עם 107:123 בחוץ על שיקגו במשחק שבו היא פיגרה כבר ב-20 הפרש. לברון ג'יימס הוביל את קבוצתו לניצחון הזה עם 36 נקודות, אך אחרי שמונה הופעות רצופות בגמר ה-NBA ו-13 הופעות רצופות בפלייאוף, סיכוייו של לברון להגיע הפעם לפוסט סיזן עם קבוצתו החדשה עדיין קלושים. הלייקרס מפגרים כרגע ב-6.5 משחקים אחרי יוטה השמינית במערב כשנותרו 15 משחקים לשחק בעונה הסדירה. אולם, אחרי שחתם על חוזה לארבע שנים בקיץ, קינג ג'יימס עדיין רחוק מלהרים ידיים.

"גם אם לא נהיה בפלייאוף, אני אצפה במשחקים. נראה שהסיכויים שלנו להגיע לשם קטנים עד לא קיימים משום שכל כך הקבוצה קבוצות במערב משחקות טוב, אמר לברון, "אתה מנסה כל הזמן להשתפר, אבל זו לא תהיה הפעם האחרונה שאהיה בפוסט סיזן".

לברון ג'יימס. AP
יחמיץ את הפלייאוף אחרי 13 שנה? לברון ג'יימס/AP

ללייקרס מצפה מסע חוץ קשה והם יתמודדו בקרוב מול קבוצות שנאבקות על מיקומן לקראת הפלייאוף כמו טורונטו, דטרויט ומילווקי. "בשביל החבר'ה הצעירים שלנו, לשחק בחוץ נגד קבוצות פלייאוף, זה מפתח להתפתחות שלהם. יש לנו הזדמנות במסע החוץ הזה. נשחק בטורונטו במשחק הבא ואחרי זה בדטרויט ובמילווקי. כולן קבוצות פלייאוף, כולן קבוצות טובות. המשחקים האלו נותנים לנו הזדמנות ללמוד וזה מהווה אתגר בשבילי".

"הוא תמיד רוצה לנצח. הוא אחד מהווינרים הגדולים שהמשחק הזה אי פעם ראה. אני יודע שזה לא קרה לו כבר הרבה זמן שהוא החמיץ את הפלייאוף, כך שהוא מתוסכל אבל ממשיך להילחם עבורנו ועשה עבודה ממש טובה כדי לעזור לנו לנצח את המשחק הזה", כך החמיא לוק וולטון לכוכב הגדול שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully