וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "זידאן רוצה את אריקסן" ומנתח את הרכש, המלכוד עם גארת' בייל

זידאן ערך אימון בכורה בריאל אחרי שחתם על חוזה "קטן-גדול", מעוניין בקשר טוטנהאם, ו"שוחח עם פרס" על פוגבה והארי קיין. וגם: הבעיה הגדולה עם בייל

עריכת וידאו: מתן חדד

זינאדין זידאן ערך היום את האימון הראשון שלו בריאל מדריד, לקראת המפגש של קבוצתו מול סלטה ויגו בשבת בברנבאו (17:15, ערוץ 50). בספרד מדווחים שזידאן ירוויח 12 מיליון יורו נטו לעונה, עלייה של כ-5 מיליון יורו לעומת חוזהו הקודם, אבל עדיין חצי מהסכום שמקבל דייגו סימאונה, מאמן היריבה העירונית אתלטיקו.

כצפוי, לא מעט ידיעות עולות בנוגע לרכש הבא של ריאל מדריד, בהנחה שהקבוצה אכן תעשה מסע רכש גדול בקיץ במטרה לשקם את הסגל ולהתחדש אחרי העונה הקשה. היום פורסם באנגליה ש"זידאן רוצה את כריסטיאן אריקסן" מטוטנהאם, כשטוטנהאם יודעת שהקיץ היא עשויה להרוויח על הקשר הדני שחוזהו מסתיים ב-2020. הסוכן של אריקסן מעדיף שלא להיסחף: "אני לא רוצה להוסיף לספקולציות סביב החוזה של כריסטיאן ועתידו, הוא מתרכז רק בכדורגל. הוא התפתח משחקן כישרוני לכדורגלן ברמה עולמית".

במקביל, "אס" מדווח שזידאן אמר לפלורנטינו פרס שהוא רוצה את פול פוגבה, ושיבחן את האפשרות עם מנצ'סטר יונייטד עם הצעה ראשונית של 150 מיליון יורו. כמו כן על פי הדיווח זידאן אמר לפרס שלא כדאי להשקיע 250 מיליון יורו בסעיף השחרור של הארי קיין מטוטנהאם. כמובן שהשם הלוהט הוא אדן הזאר, קשר צ'לסי, שהביע בעבר את רצונות לעבור לריאל ואת העובדה שהוא מעריץ של זיזו, ובספרד טועענים שגם סאדיו מאנה על הכוונת של ריאל, ושבקיץ הוא כבר היה במגעים עם הבלאנקוס.

עוד בנושא:

ההבטחות, הפנטזיות, המפסידים: כך תיראה ריאל מדריד של זינדין זידאן
היכנסו לנעליו של זינדין זידאן: מי צריך להישאר בריאל מדריד?
זידאן הוצג בריאל מדריד: "נהדר לשוב הביתה. דברים הולכים להשתנות"

זינדין זידאן אימון ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
מתכונן לבכורה המחודשת. זידאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד
זינדין זידאן אימון ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
קדימה, לעבודה. זידאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד
זינדין זידאן, סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
המאמן והקפטן, ראמוס וזידאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

במקביל, ברור כי גארת' בייל וריאל מדריד במלכוד. בספרד ובאנגליה קיימת תמימות דעים: החזרה של זינדין זידאן לבלאנקוס היא "חדשות רעות" בשביל הוולשי, אבל מה עושים עכשיו?

בייל ישמח לעבור קבוצה ובריאל מדריד יהיו מאוד מרוצים אם הוא יעזוב, אבל המשוכות שבדרך נראות גבוהות למדי. הוולשי מרוויח שכר שנע סביב 12 מיליון יורו לעונה ויהיה לו קשה למצוא קבוצה שתסכים לעמוד בתנאים הללו. וזה ממש לא הכל.

בייל עלה לריאל מדריד כ-100 מיליון יורו בקיץ 2013. במועדון הספרדי יודעים שהם לא יצליחו להחזיר את ההשקעה, אבל בתקשורת המקומית מעריכים שעדיין יציבו תג מחיר שנע סביב 70 מיליון יורו. אבל מי ישלם כל כך הרבה על שחקן שעומד לחגוג יום הולדת 30, ושנעדר מדי עונה במשך שבועות ארוכים בגלל פציעות?

בייל לא נחשב לשחקן מפתח בריאל מדריד עוד לפני שזידאן חזר ולכולם ברור שהוא עומד על המדף. באנגליה נכתב בימים האחרונים שוב ושוב על האפשרות שהוא יעבור למנצ'סטר יונייטד תמורת אלכסיס סאנצ'ס וסכום כסף נוסף. לשדים האדומים יש יכולת כספית לעמוד בשכר שלו, אבל האם הם בכלל רוצים בכך?

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, גארת' בייל. רויטרס
החזרה של זידאן סימנה לבייל את הדרך החוצה באופן סופי/רויטרס

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" פורסמו ביומיים האחרונים כמה טורים שקוראים ליונייטד להימנע מרכישה של בייל. באחד מהם הסבירו שאם כבר חיזוק התקפי, השדים האדומים צריכים לקנות את ג'יידון סאנצ'ו ולא את הוולשי: "בייל היה כוכב בריטי צעיר שפרץ לסצנה לפני שמונה שנים, אבל עכשיו הכתר שייך לסאנצ'ו".

לפי "מארקה", אפשרות נוספת שעלתה וירדה לעת עתה, היא חזרה של בייל לטוטנהאם. בעיתון הספרדי נכתב שדניאל לוי מוכן להציע לוולשי נתיב מילוט ממדריד, אבל לא יסכים לשלם אפילו מחצית מהשכר שלו, בנוסף לכך שידרוש עסקה של השאלה ואופציית רכישה נמוכה בהרבה מ-70 מיליון יורו.

דבר אחד ברור לכולם, גם לבייל ולריאל מדריד: מישהו יהיה צריך להתפשר. הבלאנקוס יתקשו למכור אותו תמורת סכום גבוה ואולי גם יצטרכו להשלים את השכר שלו, בעוד אם הוולשי ירצה לעבור לקבוצה בה הוא יהיה שחקן מרכזי, ייתכן שזה יהיה כרוך בוויתור על חלק מהמשכורת שלו.

הסוכן של בייל, שרק לפני מספר ימים הצהיר בנחרצות שהוא נשאר בריאל מדריד ולא הולך לשום מקום, אמר אחרי המינוי של זידאן שהוולשי "יחכה ויראה" איך הדברים מתנהלים לפני שיחליט אם הוא רוצה לעזוב.

תומאס טוכל, מאמנה של פריס סן ז'רמן, התייחס לשמועות על כך שריאל מדריד תנסה להחתים בקיץ את אמבפה וניימאר שני הכוכבים הגדולים שלו ואמר: "זה נורמאלי, כולם רוצים לשחק איתם ועם מרקיניוס ומרקו (וראטי). אלו שחקנים ברמות הכי גבוהות, אבל הם שחקנים שלנו וזה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully