וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה - ליון: עוסמאן דמבלה בספק, ארתור: "חולם על משחקים כאלה"

שמינית גמר האלופות: הקטלאנים ינסו להכריע בביתם אחרי ה-0:0 בצרפת. נביל פקיר יחזור להרכב האורחים. ארתור: "זה המפעל הכי טוב בעולם"

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים13/03/2019
ברצלונה
  • מסי (18, פנדל)
  • קוטיניו (31)
  • מסי (78)
  • פיקה (81)
  • דמבלה (86)
1:5
  • (58) טוסארט
ליון
עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה וליון יעלו מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5+) על כר הדשא בקאמפ נואו כדי להכריע את שמינית גמר ליגת האלופות, אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בצרפת. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה שלטה במשחק הראשון, אך לא הצליחה להשיג את שער החוץ שלה והמשחק מחר מתחיל מאפס. הקטלאנים מגיעים למשחק הזה אחרי ה-1:3 על ראיו וייקאנו בליגה, בעוד שליון שמרה על מספר שחקני מפתח וסיימה ב-2:2 עם שטרסבורג. שתי הקבוצות הללו נפגשו שבע פעמים בעבר וארבעה מפגשים הוכרעו לטובת הספרדים, בעוד שליון מחפשת ניצחון היסטורי על בארסה.

ארתור ברצלונה. רויטרס
תחרות קשה על ההרכב. ארתור/רויטרס

לרשות ואלוורדה יעמוד סגל כמעט מלא לחלוטין, כאשר מי שעדיין מוגדר בספק הוא עוסמאן דמבלה שנפצע ביום שבת ולא בטוח שיספיק לעבור מבחן כשירות. מנגד, ליון תקבל בחזרה את נביל פקיר שהיה מושעה מהמשחק הראשון, ותהנה מסגל מלא לחלוטין.

ארתור, קשרה הברזילאי של בארסה, התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אנחנו יודעים כמה קשה לשחק בליגת האלופות. אנחנו צריכים להיות מרוכזים החל מהדקה הראשונה". הקשר התייחס לביקורת על כך שהיה במסיבה שערך ניימאר בפריס ואמר: "טעיתי כשהייתי במסיבה הזו. אני מספיק גבר כדי לקחת אחריות על זה. אני מתנצל, הייתי מוטרד מהפציעה שלי. החברים שלי עזרו לי עם הפציעה ועם הקטע הזה. אני צריך להיות מרוכז בכדורגל ובברצלונה".

"אני חולם על המשחק מחר כבר שנים. זה המפעל הכי טוב בעולם, עם השחקנים הטוביםבעולם. תהיה אווירה נהדרת. לא ציפיתי שאהפוך לחלק כל כך משמעותי פה כל כך מהר. זה כמו חלום. יש לי תחרות על ההרכב עם שחקנים נהדרים כמו ראקיטיץ', וידאל ובוסקטס. זה עוזר לי ללמוד מהשחקנים הכי טובים. זו פריבילגיה גדולה וכבוד וגם אחריות גדולה".

ארנסטו ואלוורדה מאמן בארסה התייחס ליריבה והזהיר משאננות: "קבוצות שמדיחות את פריס סן ז'רמן וריאל מדריד הן מסוכנות ואנחנו לוקחים את זה בחשבון. אנחנו מכבדים את ליון, היא קבוצה נהדרת. אם נגיע למצבים כמו שהגענו בצרפת, אנחנו נעבור. בליגת האלופות אם אתה נכשל אתה בחוץ. אין מקום לטעויות. אנחנו רוצים את הקאמפ נואו מאחורינו מהפתיחה. רוצים שידחוף אותנו, אנחנו זקוקים לו".

עוד באותו נושא

ניקו קובאץ': "כל העולם יצפה במשחק נגד ליברפול. מצפים לתמיכת האוהדים"

לכתבה המלאה
נביל פקיר שחקן ליון. רויטרס
איתו ההתקפה של ליון הרבה יותר מסוכנת. נביל פקיר/רויטרס

הרכבי הקבוצות

קהל: 92346

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully