וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 1:2 את אמפולי בבכורה של קלאודיו ראניירי

שערים של אל שעראווי (9) ופטריק שיק (33) סידרו לג'אלורוסי ניצחון אחרי שבוע קשה. פרנקפורט ניצחה 0:3 את דיסלדורף וקרובה למקום הרביעי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד נגד פריס סן ז'רמן

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם פרצוף חדש/ישן על הקווים של רומא, קלאודיו ראניירי, שהוביל אותה לניצחון יקר. רומא, שהגיעה למשחק אחרי שבוע קשה שכלל הפסד 3:0 ללאציו בדרבי בליגה והדחה מליגת האלופות על ידי פורטו, השיגה 1:2 ביתי מול אמפולי החלשה ושיפרה את מאזנה ל-47 נקודות, שלוש בלבד מתחת לאינטר הרביעית.

סטפן אל שעראווי כבש את השער הראשון של רומא בדקה התשיעית. המצרי/איטלקי הגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה, עבר את השומר שלו ובעט לחיבורים מקצה הרחבה את ה-0:1. האורחת השיגה את השוויון בדקה ה-12 כשחואן ז'סוס נגח לשערו הוא את ה-1:1. פטריק שיק החזיר את היתרון לרומא עם נגיחה בדקה ה-33 אחרי הגבהה יפה של אלכסנדרו פלורנצי, שגם הורחק עם צהוב שני בדקה ה-80.

סטפן אל שעראווי שחקן רומא. GettyImages
אל שעראווי חוגג/GettyImages

* בגרמניה, איינטרכט פרנקפורט הצליחה להשיג ניצחון חוץ חשוב מאוד בשבילה עם 0:3 מול פורטונה דיסלדורף. גונסאלו פאסיינסה (48) וצמד של סבסטיאן האלר (91 ו-93) סידרו לנשרים את הניצחון היקר הזה, שהעלה אותם אל המקום החמישי עם 43 נקודות, שלוש בלבד מתחת לבורוסיה מנשנגלדבאך הרביעית במקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. כשבקופה עוד 27 נקודות אז אין ספק שהכול פתוח במאבק הזה.

קלאודיו ראניירי מאמן רומא. GettyImages
ראניירי ניצח בבכורה/GettyImages
גונסאלו פאסיינסה שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
פאסיינסה חוגג את השער שלו עבור פרנקפורט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully