וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין לדין על האירועים אחרי ב"ש: "היתה אווירה קשה באצטדיון"

11.3.2019 / 15:50

בהתאחדות ציינו: אוהד סכנין פרץ למגרש בניסיון לתקוף את שחקני ב"ש, שחטפו קללות, איומים ויריקות. בקבוצה טענו: הטענות מוגזמות

שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
משלימים עם הירידה. שחקני סכנין עם שריקת הסיום/אדריאן הרבשטיין

תובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד את בני סכנין לדין בגין התפרעות האוהדים בסיום המשחק אמש (ראשון) מול הפועל באר שבע. "עם סיום המשחק", כתב רשף, "בעת ירידת שחקני הפועל באר שבע לכיוון המנהרה לחדרי ההלבשה, פרץ אוהד סכנין מהיציע המרכזי בניסיון לתקוף את שחקני באר שבע... השחקנים ספגו קללות רבות, איומים ויריקות מצד אוהדי בני סכנין. לפחות אחד מהסדרנים שהיו במגרש קילל את השחקנים ונע לעברם, אך נבלם על ידי הסדרנים האחרים... באשר לטענות שהושמעו לגבי תקיפת ראשי הפועל באר שבע באיומים, קללות ויריקות בתא הכבוד ובירידה לחדרי ההלבשה, הרי שלא הייתי במקום בעת האירועים, אך בהחלט היתה באצטדיון אווירה קשה". הדיון בנושא ייערך ביום רביעי ב-16:00.

אכזבה קשה נרשמה במועדון אחרי ה-0:0 מול 10 שחקנים של הפועל באר שבע. אחרי עוד משחק ללא ניצחון, בקבוצה מבינים: רק נס ישאיר את הקבוצה בליגת העל. "אנחנו צריכים מסע יותר מפואר ממה שעשו הפועל עכו בזמנו, רק נס יציל אותנו כאן", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אנחנו פראיירים. במקום לנצח קבוצה ב-10 שחקנים, אנחנו מסיימים בתיקו. ככה אי אפשר להישאר בליגה".

בקבוצה התייחסו גם לעימותים בסיום וטענו ש"גם חלק משחקני באר שבע התסיסו את האווירה. זה משחק אמוציונלי בשבילנו. הקהל? גם את ההנהלה שלנו הוא תוקף לאורך כל השנה, אבל מכאן ועד להגיד שניסו לתקוף פיזית את אלונה ברקת? זו כבר הקצנה והפרזה", אמר גורם בהנהלת המועדון.

במחזור הבא מחכה לסכנין הפועל רעננה, ורק ניצחון ישאיר סיכוי לשרוד בליגה הבכירה. בקבוצה מקווים מאוד שמוחמד גדיר יהיה כשיר, ותולים בו תקוות רבות.

לא מעט שחקנים חתומים לעונה הבאה, אבל רק בודדים צפויים להישאר אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית. גדיר, סארי פלאח, עלי עוסמאן, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי - הם ואחרים צפויים למצוא קבוצות אחרות בליגת העל.

עוד בנושא

הירידה מתקרבת: סכנין סיימה ב-0:0 מאכזב מול 10 שחקנים של באר שבע
אוהדי סכנין קיללו את אלונה ברקת וזרקו חפצים לעבר אנשי הפועל באר שבע
שחקנים בבאר שבע: "מה סכנין רצו, שנפתח רגליים ונחלק להם מתנה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully