וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סכנין קיללו את אלונה ברקת וזרקו חפצים לעבר אנשי הפועל באר שבע

בלגן אחרי ה-0:0, הבעלים נזקקה לליווי משטרתי כדי לצאת מסכנין. בבאר שבע סיפרו: "כשהם לא הצליחו לנצח, הם התפרצו עלינו. לא אנחנו אשמים במצב שלהם". לויטה: "שמח שההזדמנות שלי הגיעה"

שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
שחקני בני סכנין המאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

אוהד לויטה הציל היום (ראשון) את הפועל באר שבע מהפסד עם חמש הצלות גדולות שסידרו לקבוצה שלו 0:0 מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה בליגת העל. אורן ביטון הורחק בדקה ה-47 בעקבות החלטה די מפוקפקת של השופט אלי חכמון, אבל סכנין לא הצליחה לנצל את זה למרות דקות טובות במחצית השנייה ומשחק לא רע שלה בסך הכול.

בסיום המשחק נרשמה תקרית בין אוהדי סכנין לשחקני הפועל באר שבע, שהתעמתו איתם בירידה אל חדר ההלבשה. אוהדי סכנין קיללו וזרקו חפצים לעבר אנשי ההנהלה של הפועל באר שבע וגם לעבר השחקנים. נוצר עימות עם שחקנים בראשם ג'ון אוגו. כוחות אבטחה היו צריכים ללוות גם את אנשי ההנהלה וגם את השחקנים ואנשי הצוות המקצועי לחדר ההלבשה והאוהדים צבאו על הגג של המנהרה, קיללו וזרקו דברים לעבר אנשי באר שבע. אוהדי סכנין קיללו את אלונה ברקת, שהורחקה לחדר צדדי.

"לא אנחנו אשמים במצב של בני סכנין", אמרו גורמים בבאר שבע. "הפועל באר שבע לא צריכה לצאת בליווי משטרתי ותחת מטר של קללות ויריקות רק בגלל שאנחנו גם צריכים נקודות למטרות שלנו". אוטובוס הפועל באר שבע עזב את האיצטדיון תחת אבטחה כבדה והבעלים אלונה ברקת גם זכתה לליווי משטרתי אל מכוניתה ועד שעזבה את העיר. "הכל התפרץ עם שריקת הסיום. לאורך כל המשחק האווירה היתה טובה אבל כשהם לא הצליחו לנצח, הם התפרצו עלינו", אמרו במועדון.

עוד בנושא:

בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0, אוהד לויטה הצטיין

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בלגן גדול בסיום/אדריאן הרבשטיין

מאמן סכנין חואן קרלוס אמר בסיום: "כמובן שהגיע לנו לנצח לאור איך שהתפתח המשחק. אנחנו עצובים. המחצית הראשונה הייתה פנטסטית, השחקנים עבדו קשה מאוד. לאחר מכן קיבלנו הזדמנות ללכת קדימה כי הם נשארו בעשרה שחקנים. היו לנו המון מצבים ואני לא יכול להסביר למה לא ניצחנו היום. גם להם היו הרבה מצבים וזה לא טוב לנו. אנחנו צריכים לחשוב איך משחקים בצורה מאוזנת יותר כך שלא כולם רצים להתקפה ומשחק ההגנה חשוף כל כך. כן, אני מאמין שאם נשחק כמו ששיחקנו היום ונשחק כמו קבוצה וכל אחד ישחק בשביל כולם, נוכל להשיג משהו. אנחנו לא יורדים ליגה במשחק אחד, בחמש דקות או אפילו במשחק הבא. אם נשמור על רעיון ברור ושכולם ימשיכו לעבוד ביחד, אני מאמין שיש לנו סיכוי. כולם מבינים שהמצב קשה מאוד ויש לחץ, אבל השחקנים צריכים לחשוב טוב ולהיות מחויבים".

מאמן באר שבע ברק בכר הוסיף: "אני לא רוצה להתייחס למה שהיה בסיום. זה היה משחק אמוציונלי מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה. אני מבין את העצבים והלחץ, אבל אני מעדיף לדבר על המשחק. היה משחק מבולגן מאוד במחצית השנייה, סכנין יצאה יותר קדימה ואוהד הציל אותנו המון. הגענו לשניים או שלושה מצבים ואם היינו יותר חכמים, היינו יכולים לנצח. מגרש קשה מאוד, קשה לשחק פה כדורגל. במחצית הראשונה היינו אנמים ולא נלחמנו מספיק. במחצית השנייה דווקא הגישה הייתה טובה יותר והייתה יותר לחימה, לא קל לשחק עם עשרה שחקנים נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. זו תוצאה טובה. אוהד לויטה עשה הצלות גדולות ונתן שקט להגנה, הוא קיבל הזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים. התרגלנו למצב שאנחנו לא רצים לאליפות והעונה פחות טובה, אבל אנחנו צריכים לעשות הכול ולתת הכול כדי להגיע לאירופה. אני לא יודע אם יש חוסר ודאות, אלונה הודיעה שהיא נשארת ותומכת והיא איתנו. אנחנו צריכים לעשות את העבודה".

אוהד לויטה המצטיין: "הנקודה היא של כולם, כולם נתנו עבודה. ההגנה שלנו מתחילה מלמעלה וכולם היו מחויבים. בסיטואציה שנוצרה הנקודה הזו טובה. עבדתי קשה כל העונה ואני שמח שההזדמנות הגיעה. אני מנסה לנצל כל רגע על המגרש ולהיות טוב. לא מתפקידי להגיד אם אני צריך להיות בנבחרת, אני נותן הכול למען הפועל באר שבע ומה שיהיה יהיה. אני לא מתעסק בנבחרת עכשיו, מתעסק בבאר שבע, יש לי עוד הרבה מה לשפר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
מצטנע. לויטה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully