וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מגיבה לאירועי סכנין: "כל חטאנו היה ששיחקנו בצורה ספורטיבית"

11.3.2019 / 11:09

האלופה פרסמה הודעה רשמית בעקבות האירועים בסיום: "לא מאחלים לשונאינו כזו אלימות פיזית ומילולית". בקבוצה מודאגים: "אם לא לויטה, היינו מובסים". וגם: מה בן בסט יחליט?

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בסרטון: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

עיקרי הדברים

- זעם על ההתלהמות של אוהדי סכנין: "רק ניסינו לשחק ספורטיבי"

- אכזבה גדולה בבאר שבע מהיכולת

- לויטה אדיש לנבחרת, הרוש דווקא לא

- בסביבת בן בסט מעידים: יהיה לו קשה לעבור עונה נוספת כזו

- אוגו ימשיך לשחק על חשבון טאפוקו למרות שלא יישאר

seperator

1. "אלמלא לויטה, היינו חוטפים שלישייה"

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע מהיכולת של הקבוצה אתמול (ראשון) ב-0:0 עם בני סכנין באצטדיון דוחא. "אלמלא אוהד לויטה, היינו סופגים שלישייה", הודו בקבוצה אחרי המשחק. במועדון היו מאוכזבים בעיקר בשל העובדה שהקבוצה כבר עלתה על גל נכון עם שלושה ניצחונות רצופים והיתה הרגשה שהפועל באר שבע חוזרת באמת למאבק על כרטיס לאירופה, אבל אמש שוב חזרו השחקנים לאותה גישה שאיפיינה אותם בחלקים גדולים של העונה וכאמור אם לא לויטה שמתעלה על עצמו ממשחק למשחק, הקבוצה של ברק בכר היתה מובסת אתמול בידי נועלת הטבלה. "אני מאוד מקווה שנראה הפועל באר שבע אחרת בפלייאוף העליון", אמר ברק בכר בתום המשחק. "כבר הרגשנו שאנחנו על דרך נכונה במשחקים האחרונים, אבל זה לא מה שהיה במשחק הזה וחבל".

בקבוצה עוד קיבלו את העובדה שב-10 שחקנים היה יותר קשה ומרגע שאורן ביטון הורחק, באר שבע נסוגה לאחור וניסתה לשמור על התיקו, אבל הביקורת הופנתה בעיקר ליכולת שהציגו השחקנים במחצית הראשונה כאשר הגיעו לדוחא בלי רוח קרב ובלי מוטיבציה מיוחדת.

עוד בנושא

בני סכנין ובאר שבע נפרדו ב-0:0, אורן ביטון הורחק בהחלטה מפוקפקת
אוהדי סכנין קיללו את אלונה ברקת וזרקו חפצים לעבר אנשי הפועל באר שבע
לוח משחקי הפלייאוף: תמונת הפלייאוף התחתון הושלמה, שונה הסדר בעליון

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
הציל את באר שבע. לויטה/אדריאן הרבשטיין

2. שחקני באר שבע: "מה אוהדי סכנין רצו, שנפתח רגליים?"

בכל הקשור לאירועים שהיו בתום המשחק, ניסו אמש במועדון להיזכר גם בפעמים הרבות שהקבוצה יצאה ברוח אחרת מדוחא. ובכל זאת לא אהבו במועדון את ההתנהגות של אוהדי בני סכנין ובמיוחד את העובדה שהאירוע יצא מהר מאוד משליטה. שחקנים בבאר שבע אמרו אמש: "שאוהדי סכנין יבואו בטענות לשחקנים שלהם ולא אלינו. אם הם יורדים ליגה, זה לא בגלל השחקנים של באר שבע. גם לנו יש על מה להילחם וגם לנו חשובה כל נקודה. מה רצו, שנפתח רגליים וניתן את המשחק במתנה? גם ככה לא באמת היינו טובים ובלי לויטה, לא היינו מוציאים אפילו נקודה".

גורמים במועדון סיפרו שזו היתה הפעם הראשונה בשנים האחרונות שהקבוצה זוכה ליחס כזה מצד הקהל של סכנין. "כל השנים לא היו שום בעיות וגם ברוב דקות המשחק הזה הכל עבר בשלום, עד השריקה לסיום והתסכול שלהם על זה שהם לא ניצחו". המאמן ברק בכר העדיף לא להתייחס לאירועים בהרחבה והסכים רק לומר: "זה לא צריך להיות. חבל שדברים כאלה קורים".

מאוחר יותר, פרסמה באר שבע הודעת גינוי רשמית: "‏עברנו אתמול חוויה קשה באצטדיון דוחא. יריקות, קללות, אלימות פיזית, כשכל חטאנו היה ששיחקנו בצורה ספורטיבית. הכאב שלנו גדול כפליים על רקע מערכת היחסים המצויינת שיש לנו עם הנהלת ואוהדי סכנין. שחקנים שלנו ספגו אלימות פיזית ומילולית והמאמן שלנו ספג קללות שלא היינו מאחלים לשונאינו. זו לא החוויה שאיש צריך לחוות במגרש הכדורגל. אנחנו מקווים שאנשי סכנין יתעשתו ובפעם הבאה שנגיע לדוחא נזכה להכנסת האורחים לה זכינו במשך שנים ארוכות".

שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
שחקני באר שבע הופתעו מהיחס. שחקני סכנין בסיום/אדריאן הרבשטיין

3. לויטה אדיש לנבחרת, הרוש משוכנע שימשיך להיות השוער הלאומי

אוהד לויטה המשיך אתמול ביכולת הטובה שלו ואפילו השתדרג. המשחק אמש היה הכי טוב שלו מאז נכנס לשער במקום אריאל הרוש והוא מצדיק את ההחלטה של המערכת להאריך את חוזהו. ההחלטה של באר שבע לתת לשוער חוזה לשנתיים נוספות כפי שהוא רצה, עשתה לו טוב ובסביבתו סיפרו אמש שהוא הרבה יותר רגוע כעת באשר לעתידו. לויטה נשמע אמש אדיש מאוד כשנשאל על סיכוייו להיות מוזמן לנבחרת ישראל. הוא ממש לא הביע התלהבות מיוחדת וגם לא ציפייה לקבל זימון נוכח היכולת שלו. דווקא בסביבתו של אריאל הרוש משוכנעים שהוא יוזמן ואף יהיה השוער שיעמוד בין הקורות במשחק הראשון של הנבחרת בעוד עשרה ימים במוקדמות אליפות אירופה.

אריאל הרוש, שוער נבחרת ישראל. רויטרס
ימשיך ללבוש את המדים הלאומיים? אריאל הרוש בנבחרת/רויטרס

4. בסביבת בן בסט מעידים: יהיה לו קשה לעבור עוד עונה כזו

עדן בן בסט שוב ישב אתמול על הספסל ולא נכנס אפילו כמחליף. בבאר שבע מספרים שלמרות מעמדו המקצועי הירוד בן בסט שומר על מצב רוח טוב באימונים ובחדר ההלבשה והוא נחשב לאחד השחקנים הבולטים בפן החברתי. אלא שבן בסט יצטרך להחליט לקראת תום העונה על עתידו, שכן עונה נוספת באופן הזה הוא כנראה לא ירצה לעבור. מקורבים לחלוץ מספרים שהוא שומר על מקצוענות גבוהה ומתאמן כרגיל, אך יחד עם זה לא קל לו. "עדן יצטרך להכריע מה הוא רוצה לעשות", אומרים בהפועל באר שבע. "אלונה ברקת ואסי רחמים לא יזרקו אף אחד ולא ישלחו שחקנים להתאמן בצד. יש לעדן חוזה גם לעונה הבאה בהרבה כסף והוא יצטרך להחליט אם הוא רוצה לעבור עוד עונה כזו, או ללכת לשחק וליהנות מכדורגל".

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע עם עדן בן בסט. שלומי גבאי
שוב חימם את הספסל. בן בסט, משמאל/שלומי גבאי

5. אוגו ימשיך לפתוח למרות שלא ימשיך

ברק בכר המשיך גם אתמול לפתוח עם ג'ון אוגו על חשבון קווין טאפוקו. למרות שברור לשני הצדדים שאוגו לא ימשיך בבאר שבע בעונה הבאה, המאמן מעדיף אותו על פני השחקן שהובא מחדרה ובבאר שבע הסבירו שהגישה של אוגו מאוד חיובית ומקצוענית ולצד זה טאפוקו לא חש נעלב או עושה פרצופים ולכן כל עוד זה כך, עשוי אוגו להמשיך ולשחק עד סוף העונה בתפקיד הקשר האחורי. "ג'ון משחק כרגע בשביל החוזה הבא שלו במועדון הבא שלו", מסבירים בבאר שבע את מידת הרצינות של הקשר הניגרי. "הוא יודע שכדי להשיג חוזה טוב בקבוצה הבאה שלו, הוא חייב להיות הכי טוב עכשיו ולכן ברק לא חושש ללכת איתו גם כשג'ון יודע שאין לו סיכוי להישאר".

(עדכון ראשון: 07:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully