וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "נמאס לי מהחרא של דריימונד". גולדן סטייט מקרטעת, תומפסון מבקר את הקהל

הווריירס ממשיכים בדעיכה אחרי ההפסד הביתי מול פיניקס, המאמן סינן דברים בכעס נגד דריימונד גרין, קרי מזכיר ש"בעונה שעברה היה הרבה יותר גרוע", תומפסון דורש מהאוהדים באורקל להתעורר. והבעיה: המסע הקשה שמצפה בדרך

קליי תומפסון, דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, מול דווין בוקר פיניקס סאנס. רויטרס
עבודה רעה בשני צדי המגרש. גולדן סטייט/רויטרס

גולדן סטייט ממשיכה לקרטע, אבל מסרבת להיבהל. המסע של הווריירס לאליפות שלישית ברציפות ממשיך להיתקל במהמורות בדרך, כשהבוקר (שני) האלופה הפסידה בבית 115:111 לפיניקס, אחת הקבוצות החלשות בליגה, שרשמה את ניצחונה ה-16 בלבד העונה. הסאנס קטעו את הרצף הכי ארוך בליגה, כשניצחו את גולדן סטייט לראשונה אחרי 18 הפסדים מולה (ולראשונה מאז נובמבר 2014), ואף רשמו ניצחון חוץ ראשון העונה מול יריבות במערב (אחרי 20 משחקים).

אבל גולדן סטייט לא באמת נבהלת. החניכים של סטיב קר כבר מנוסים במצבים האלה, ויודעים שלנצח בחודש מרץ זה חשוב, אבל לא חשוב כמו הפליייאוף. "בואו לא נשכח שהשנה שעברה הייתה הרבה יותר גרועה מזאת, הרבה יותר גרועה, עם פציעות ודברים כאלה", מזכיר סטף קרי, שזוכר איך העונה הקודמת נגמרה, "עכשיו כולם בריאים. דיברנו על הדברים שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב לקראת הפלייאוף, ופשוט לא עשינו. זאת תחושה לא נעימה. קבוצות מאתגרות אותנו, אנחנו מקבלים אותן במיטבן".

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
לא פגעו כל הערב. קרי ותומפסון/רויטרס
קליי תומפסון מול דווין בוקר, גולדן סטייט ווריירס מול פיניקס סאנס. AP
והיריבה הבאה: יוסטון/AP

קליי תומפסון טוען ש"זה לא היה יפה, זה כנראה ההפסד הכי גרוע העונה לצערנו", והמספרים מסבירים: הספלאש בראדרס, תומפסון וקרי, סיימו את המשחק ביחד עם 16 מ-42 מהשדה (כולל 8 מ-30 מהשלוש, אחרי שהתחילו עם 4 מ-22), ובסך הכל הווריירס סיימו את המשחק עם 10 מ-43 מעבר לקשת. "משחק אחד, אתה מחטיא זריקות", אמר קרי, "לקחנו זריקות שחשבנו שיוכלו להיכנס, ואם הן היו נכנסות, הייתה פה שיחה אחרת לגמרי. כך שלא צריך להיסחף".

בנוסף לכל, תומפסון הביע אכזבה מחוסר האנרגיה של הקהל באורקל ארינה. הווריירס העונה במאזן ביתי 10:24 בלבד מול הקהל הביתי, בעונה האחרונה שלהם באולם הנוכחי. "זו עונה ארוכה", אמר תומפסון, "ושיחקנו המון כדורסל בחמש השנים האחרונות, כך שלא תהיה מושלם ב-82 משחקים - היו לנו כמה מעידות - אבל בסופו של דבר, הפסדנו לקבוצה בפעם הראשונה ב-19 משחקים. כך שזה מכוער אבל... אני מצפה גם מהקהל שלנו להיות יותר במשחק. כלומר, אני יודע שזה לא פלייאוף, אבל זו העונה האחרונה שלנו באורקל. לפחות אתה יכול להיעמד או לעשות משהו אחרי שאנחנו עושים מהלך טוב, במיוחד בתחילת המשחק. אנחנו צריכים את האנרגיות האלה, במיוחד בשלב הזה של העונה. כך שאנחנו מצפים מהאוהדים שלנו להביא את זה כבר מהג'אמפ הראשון. זה כמונו. אתה לא יכול להביא את זה בכל ערב, אבל זה עדיין עוזר. אנחנו ניזונים מהאנרגיות האלה".

אומנם גולדן סטייט שמחה לגלות שהפציעה של קווין דוראנט (שנפגע בקרסול ברבע הרביעי, יצא ולא חזר) היא אינה חמורה והוא צפוי לשחק במשחק הבא, אבל הבעיות מעט עמוקות יותר. עבור הווריירס זה היה הפסד שני בשלושה משחקים (אחרי שבשבוע שעבר ספגו את התבוסה הביתית הגדולה בעידן סטיב קר, 128:95 מול הסלטיקס) והפסד רביעי בשישה משחקים. האלופה במאזן שלילי מאז פגרת האולסטאר, והיא לא ניצחה שני משחקים ברציפות מאז 12 בפברואר. עכשיו גולדן סטייט יוצאת למסע של ארבעה משחקי חוץ לא קלים, כולל משחק ביוסטון ביום רביעי בלילה, ולאחר מכן באוקלהומה סיטי, בסן אנטוניו ובמינסוטה. "הם נתנו לנו בראש", הודה המאמן סטיב קר, "אני מניח שאנחנו שוב צריכים להסתכל על עצמנו במראה, לקחת מבט נוסף".

עוד באותו נושא

ג'ף ואן גנדי הציע ללייקרס לעשות טרייד על לברון, קיירי: "מרגיש רע עבורו"

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
לפחות הוא בסדר. יחסית. דוראנט/AP
שחקני גולדן סטייט ווריירס דמרכוס קאזינס, קליי תומפסון מאוכזבים. AP
מה קורה פה? בוגי וקליי/AP

בנוסף לכל ברשתות החברתיות העלו תמונות של סטיב קר משוחח עם עוזרו מייק בראון ואומר לו שהוא " so f***ing tired of Draymond's sh*t" (כל כך פאקינג נמאס לו מהחרא של דריימונד גרין). גרין סיים את המשחק עם 3 מ-9 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש, 6 נקודות, 11 ריבאונדים, 8 אסיסטים ומאזן פלוס מינוס של מינוס 4 ב-32 דקות. בחודש מרץ הוא עם ממוצע של 5.0 נקודות למשחק ו-25 אחוז מהשלוש. בסרטון נראה שדריימונד מסנן משהו לעבר הספסל בירידה לפסק זמן, כשהסאנס מובילים 106:111 כשנותרו 1:35 דקה לסיום. גרין לאחר מכן גם נראה עצבני על הספסל ואמר דברים בעצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully