וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשה של ירידת ליגה": אשדוד על סף ייאוש, ביקורת על גרינפלד

11.3.2019 / 8:01

בקבוצה המומים מההפסד למכבי פתח תקוה, השחקנים מדוכאים, והשופט חוטף: "הוא טעה פעמיים לרעתנו, מה היה קורה אם היינו מועדון גדול?"

שחקן מ.ס. אשדוד ניר ברדע מאוכזב. מגד גוזני
הלם. שחקני אשדוד/מגד גוזני

הלם במ.ס. אשדוד אחרי ההפסד 2:0 אתמול (ראשון) למכבי פתח תקוה. במועדון היו משוכנעים שהקבוצה תדע לנצח במושבה ולשם כך אף גייסו את ילדי מחלקת הנוער שהובאו לפתח תקוה במקום לקיים אימונים. בתום המשחק שרר שקט בחדר ההלבשה וג'קי בן זקן שירד מהיציע לא החליף מילה עם צוות המאמנים והשחקנים. "יש עוד 21 נקודות בקופה וכבר קרו דברים יותר גדולים בכדורגל", ניסה אמש המאמן אבי בוחבוט לעודד את עצמו ואת השחקנים. "כל עוד יש לנו סיכוי, אנחנו נילחם ונאמין למרות שהמצב נהיה כעת יותר קשה".

שחקנים רבים במועדון התקשו אמש למצוא מילים להביע את אכזבתם. "הרגשה של ירידת ליגה", אמר אחד השחקנים. "לא באנו מוכנים למשחק על החיים שלנו. לא באנו לתת מעצמנו את הכל במשחק הכי חשוב של העונה. אם ככה אנחנו נראים ברגע הכי קריטי של המועדון, אז איזו זכות יש לנו להישאר בליגה?".

במועדון היו מאוד מאוכזבים מאוראל גרינפלד שפנדל לטובת אשדוד נעלם מעיניו במחצית הראשונה. מנגד, השופט הצביע על הנקודה הלבנה בטענה לנגיעת יד של ניר ברדע שלא היתה. "לא שיש לנו ציפיות כאלה גדולות מהשופטים, אבל דווקא השופט הבכיר היום טעה פעמיים לרעתנו", אמרו גורמים בקבוצה. "אם זה היה קורה למועדון גדול, איזה רעש תקשורתי היה".

עוד בנושא

3 נקודות חשובות בתחתית: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את אשדוד
גיא לוזון: "הגבנו כמו גדולים לנוקאאוט שקיבלנו מהפועל תל אביב"
תמונת הפלייאוף התחתון הושלמה, שונה הסדר בעליון: לוח המשחקים

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully