וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הגבנו כמו גדולים לנוקאאוט שקיבלנו מהפועל תל אביב"

10.3.2019 / 21:26

מאמן מכבי פתח תקוה החמיא לשחקניו אחרי ה-0:2 נגד אשדוד: "הקלה גדולה". קאניוק: "עברנו שבוע קשה", בוחבוט: "טעויות השיפט מתסכלות"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

במחזור האחרון, מכבי פתח תקוה ספגה שישייה כואבת מהפועל תל אביב ונראתה רע מאוד. היום (ראשון) היא הצליחה להתרומם מהתבוסה עם 0:2 ביתי על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. שערים של אלי אלבז (11) וארמנדו קופר (54, פנדל) בקרב התחתית הלוהט העניקו לגיא לוזון ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים. ולמעשה ניצחון בית ראשון מאז מחזור הפתיחה. הניצחון העלה את מאזנה של פתח תקוה ל-28 נקודות, ולמרות שהיא עדיין במקום ה-12, היא התרחקה מרחק שש נקודות מאשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום, במקום ה-13 עם 22 נקודות.

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, אמר בסיום: "זאת הקלה מאוד גדולה. קיבלנו נוקאאוט רציני לפני כמה ימים, ואמרתי לשחקנים שבחיים מקבלים הרבה מהלומות והחוכמה היא איך אתה מתרומם ואיך אתה מגיב. הגבנו כמו גדולים. ידענו בדיוק מה החשיבות, ידענו שזה משחק על עונה. לנצח בקרב על שש נקודות, שאפו לשחקנים. אני תמיד בוחר להיאבק ואני שמח שהשחקנים שלי בחרו ללכת איתי ביחד. זו הסיבה שאנחנו עם שלוש נקודות היום. המשימה היחידה שעומדת לנגד עיניי היא הישארות, באתי כי המועדון היה בסכנת ירידה ממשית. אני שמח להיות כאן, במיוחד ברגעים האלה, אבל יש עוד דרך ארוכה להבטחת ההישארות".

מאמן מ.ס. אשדוד אבי בוחבוט. מגד גוזני
אבי בוחבוט/מגד גוזני

גידי קאניוק הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד אחרי תקופה פחות טובה, עברנו שבוע קשה מאוד. תודה לאל שניצחנו. היו לנו ימים קשים אחרי התבוסה להפועל תל אביב, אבל אני שמח שהתאחדנו בחזרה והראינו היום שאנחנו מספיק טובים. אני מרגיש שהחזרנו מהכבוד שלנו. זה היה משחק על 18 נקודות, לא על 6".

בצד המפסיד, מאמן אשדוד אבי בוחבוט אמר: "משחק מאוד מתסכל. בחצי השני היינו טובים יותר, היינו שווים גול. גם הגיע לנו פנדל. ביטלנו אותם בחצי השני, הם שיחקו על מתפרצות. ניסינו ללכת עם כל הכלים האפשריים למעלה, הגענו למספיק מצבים. אם היינו כובשים שער היינו חוזרים למשחק. עצוב מאוד אבל אנחנו עם הפנים קדימה. טעויות השיפוט מתסכלות. אם ניקח את הדברים הטובים מהחצי השני ויהיה לנו קצת מזל, נוכל להילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully