וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון הטוויטר של ארסנל התגרה באוהדי יונייטד, אשלי יאנג: "הפסד מאכזב"

התותחנים צייצו תמונה של אמרי מחייך עם קישור לשיר של אוהדי השדים האדומים על סולשיאר אחרי ה-0:2. אובמיאנג: "אנחנו אופטימיים ורעבים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ה-1:3 של מנצ'סטר יונייטד נגד פריס סן ז'רמן

ארסנל הצליחה לנצח אתמול (ראשון) 0:2 את מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-30 של הפרמיירליג. שער של גרניט ג'אקה אחרי טעות של דויד דה חאה בדקה ה-12 ופנדל מוצלח של פייר אמריק אובמיאנג (69) אחרי ספק עבירה של פרד על אלכסנדר לקאזט, סידרו לתותחנים ניצחון חשוב מאוד במאבק על מקום בין ארבע הראשונות.

בסיום המשחק חשבון הטוויטר הרשמי של ארסנל התגרה מעט באוהדי מנצ'סטר יונייטד כשפרסם תמונה של אונאי אמרי מחייך ותחתיו נכתב "אונאי ליד ההגה". זאת כתגובה לשיר של אוהדי השדים האדומים "אולה ליד ההגה", שהפך ללהיט מאז שחקן העבר מונה למאמן הקבוצה. אחרי השער השני של ארסנל, אגב, פרץ אדם אל כר הדשא, דחף את כריס סמולינג ורץ לחגוג עם שחקני התותחנים. אותו אוהד נעצר לאחר מכן.

עוד בנושא:

ארסנל ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד

הציוץ המתגרה של ארסנל

המספרים

* ארסנל השיגה 12 נקודות בעשרה משחקים מול היריבות שלה משש הגדולות: פי שניים מהכמות שהשיגה בעונה שעברה.

* מנצ'סטר יונייטד ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה בעידן אולה גונאר סולשיאר (10 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד) וגם קטעה רצף של תשעה ניצחונות חוץ בכל המסגרות.

* ארסנל ניצחה את מנצ'סטר יונייטד עשר פעמים במפגשים שנערכו בימי ראשון, הכמות הגדולה ביותר שיונייטד הפסידה נגד יריבה מהפרמיירליג ביום ספציפי בשבוע.

* ארסנל השיגה ניצחון בית תשיעי ברציפות בליגה, הרצף הארוך ביותר שלה בתוך עונה אחת (ב-2014/15 היא נעצרה אחרי תשעה).

* מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לכבוש במשחק חוץ בפעם הראשונה אחרי 22 משחקים בכל המסגרות העונה כשהפעם הראשונה שהיא לא הצליחה לכבוש במשחק חוץ הייתה מול ווסטהאם במאי 2018.

* שישה משבעת השערים של גרניט ג'אקה בפרמיירליג הגיעו בבעיטות מחוץ לרחבה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
עבד על הפנדלים. אובמיאנג/רויטרס

פייר אמריק אובמיאנג, שהחמיץ פנדל בשבוע שעבר מול טוטנהאם, אמר אחרי המשחק: "עשיתי טעות נגד טוטנהאם והחמצתי, אבל היום הייתי מרוכז וכבשתי. צריך להתאמן על זה הרבה ואני התאמנתי. ידעתי שיהיה קשה, אבל הייתי גם בטוח בעצמי מאוד", על המשחק עצמו אמר: "הרוח של הקבוצה הייתה טובה. יש לנו הכול בידיים שלנו ויהיה קשה לסיים בין ארבע הראשונות, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו. היה חשוב מאוד לנצח היום. אנחנו אופטימיים ורעבים, אנחנו רוצים לחזור לליגת האלופות".

מאמן ארסנל אונאי אמרי: "אני גאה באוהדים שלנו, הם דחפו אותנו ויצרו אווירה גדולה בשביל השחקנים שלנו שהשיגו תוצאה גדולה. יונייטד הייתה במומנטום טוב אחרי תוצאה גדולה נגד פריס סן ז'רמן, אבל אנחנו הצגנו יכולת מצוינת ואנחנו במצב טוב לאחרונה בליגה. לקחת שלוש נקודות ולהיות בעמדה טובה לקראת השגת המטרה שלנו זה טוב ואני שמח בשביל השחקנים. אנחנו יכולים להשתמש בשיטות שונות ובשחקנים שונים והיום שינינו את המערך אחרי שני משחקי חוץ.

"להיות תחרותיים כמו שהיינו במשך 90 דקות יכול לחזק אותנו מבחינה מנטאלית. נחשוב על משחק הפרמיירליג הבא נגד ניוקאסל כאן, אבל זה רק בעוד שלושה שבועות ועכשיו אנחנו מרוכזים רק בליגה האירופית ביום חמישי. זה משחק חשוב מאוד אחרי ההפסד ביום חמישי. אני מקווה שהרבה אוהדים יגיעו ויצרו את אותה אווירה שהייתה במשחק הזה".

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל מול אשלי יאנג שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יאנג מול לקאזט/רויטרס

אשלי יאנג ממנצ'סטר יונייטד אמר: "זה מאכזב במיוחד בשל העובדה שהגענו להרבה מצבים. ביום אחר היינו מנצלים את המצבים האלה ואז היינו כובשים כבר שניים או שלושה במחצית. נגד קבוצות ברמה גבוהה אתה נענש". על הפנדל המפוקפק שקיבלה ארסנל אמר האנגלי הוותיק: "מהמקום שבו הייתי זה לא נראה כמו פנדל". יאנג התייחס גם להמשך המאבקים על סיום העונה בין ארבע הראשונות: "אני יודע איזה אופי ועוצמות יש לנו. כבר הפכנו דברים בעבר, תראו איפה היינו באוקטובר ואיפה אנחנו עכשיו".

מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר, לו זה היה הפסד הליגה השני מאז מונה לתפקיד, הוסיף: "התחלנו לאט, אולי עדיין היינו עם הראש במשחק שהיה ביום רביעי בלילה, אבל הגענו למצבים ואז אחרי השער הראשון שלהם המשחק השתנה. הגענו להרבה יותר מצבים מאשר היו לנו כשניצחנו אותם בגביע. לפעמים זה קורה, בעטנו פעמיים לקורה והיו לנו חמישה מצבים גדולים. השופט יהיה מאוכזב כשהוא יראה את הפנדל שהוא העניק לארסנל כי אני חושב שזה לא היה פנדל. היינו צריכים ללכת על הכול לקראת הסיום, אבל זה לא הלך לנו וזה אחד מהימים האלה בהם אתה צריך לנקות את האבק מעליך. יש לנו את וולבס ברבע גמר הגביע וזה עוד משחק גדול לחכות לו".

על השער של ג'אקה והטעות של דויד דה אמר הנורבגי: "דויד מאוכזב בכל פעם שאנחנו סופגים שער. הכדור זז בצורה מוזרה וזה נראה כאילו הוא הולך לצד שמאל של דויד ואז פתאום שינה כיוון. אבל ב-15 או 20 דקות הראשונות גם ככה היינו איטיים מדי ולא הפעלנו עליהם לחץ".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הפסד ליגה ראשון. סולשיאר/רויטרס

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד ופרשן "סקיי" גארי נוויל התייחס לשער הראשון ואמר: "אני חושב שדויד דה חאה עשה טעות גדולה ואם להיות הוגן אני חייב לומר שזה מה שניצח לארסנל את המשחק כי במחצית השנייה היא הייתה יכולה לשחק רק על מתפרצות. אני לא יודע למה ג'יימי קראגר לא היה בטוח שזו אשמתו, הכדור הלך למרכז השער מ-27 מטר. אין פה ויכוח בכלל, אין ויכוח אם הכדור הולך למרכז השער ממרחק כזה".

גראם סונס אמר: "יונייטד לא ממש הופיעה לרוב המשחק. זו לא הייתה הקבוצה שראינו בשבועות האחרונים. אני חושב שהסיבה המרכזית לכך היא הקישור שלהם. הקישור היה רחוק מאוד מקצב המשחק: מאטיץ', פרד ופוגבה. אפשר היה ליהנות מהמשחק מול הקישור שלהם כי הם לא היו קרובים לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully