וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה מגיב לשמועות: "אני לא עוזב את מנצ'סטר סיטי, זה בלתי אפשרי"

המאמן הכחיש את הדיווחים לפיהם סיכם ביובנטוס, התנצל בפני ווטפורד על השער המפוקפק ומצא את חצי הכוס הריקה בשלושער של סטרלינג

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון הגדול של מנצ'סטר יונייטד בפריס

מנצ'סטר סיטי המשיכה בדהירה שלה אמש (שבת), כשניצחה את ווטפורד 1:3 ופתחה פער זמני של ארבע נקודות מליברפול בפסגת הפרמיירליג. גיבור הערב היה ראחים סטרלינג, עם שלושער תוך 13 דקות בלבד, שהעלה את מאזנו בעונה המופלאה הזו ל-18 שערים לצד 15 בישולים.

"הוא יכול לספק יכולת עוד יותר טובה מזו", התעקש פפ גווארדיולה. "שלושער זה פנטסטי, אבל הוא יכול להשתפר. הוא לא ממש עזר לנו מבחינה הגנתית ובמחצית הראשונה איבד הרבה כדורים". על המשחק עצמו אמר פפ: "זו היתה הופעה נהדרת, היה קשה לנו מאוד ליצור הזדמנויות במחצית הראשונה. אני מתנצל אם השער הראשון שלנו הובקע מנבדל ומקווה שבעונה הבאה יהיה פה VAR. אנחנו הצבענו בעד, אבל רוב הקבוצות לא רצו. ביום שלישי יש לנו גמר בליגת האלופות, ומחכה לנו קרב מול ליברפול עד תום העונה. אני מניח שנאבד כמה נקודות, נצטרך להיות רגועים ומוכנים".

גווארדיולה לא יכול היה להתחמק מהשמועות על כך שסיכם ביובנטוס לעונה הבאה והבהיר באופן חד-משמעי: "אני מבין שכיום לרשתות החברתיות יש השפעה גדולה, אבל באמת שאני לא מבין. למה אם מישהו כותב משהו בטוויטר, כל גופי התקשורת הגדולים מפרסמים את זה? 'פפ סיכם ביובה לארבע שנים'. אני לא מבין את זה. אני פשוט לא מבין איך אנשים אומרים את זה ולא מנסים ליצור איתי קשר, או עם המועדון, או עם הסוכן שלי, או עם יובנטוס, או עם מסימיליאנו אלגרי. אני מתנצל בפני מסימיליאנו. יש לי פה עוד שנתיים ואני לא עוזב. בלתי אפשרי. אם יפטרו אותי אלך הביתה, אבל אם סיטי תרצה בי, אישאר שנתיים, אולי יותר מזה".

גם כוכב המשחק עצמו התייחס לשער הראשון, שאולי הובקע מנבדל, ואמר: "התפללתי שהוא לא יבוטל, לדעתי זה לא היה נבדל, אבל אני לא בטוח מה קרה שם". על המשחק עצמו אמר סטרלינג: "זה ניצחון ענק, במחצית הראשונה היה קשה לנו לפצח את ווטפורד, בסופו של דבר היה לנו קצת מזל. כל משחק מעכשיו הוא גמר, נצטרך להיות רגועים ולא להילחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully